ביטוח רכב – היום רוכשים און-ליין

עד לפני מספר שנים, נהגנו באופן מסורתי לרכוש ביטוח רכב דרך סוכן ביטוח אישי. צריך לזכור, כי לפני שנים, מספר מועט של חברות ביטוח עסקו בכך וניתן היה לבחור ביניהן. היום, המצב הפך להיות משתלם יותר, משום שחברות רבות מציעות פוליסות ביטוח רכב, כולל הנחות מפתות והבחירה ביניהן קשה היום שבעתיים. צריך לזכור, כי הסוכן המסורתי, אליו נוכל לגשת באופן אישי כמו בעבר, יכול להציע הנחות מוגבלות בלבד על חשבון עמלת הסוכן שלו שפוחתת ככל שההנחה משמעותית יותר. אי-לכך, רכישת ביטוח אצל סוכן אישי, שנויה במחלוקת, משום שהגמישות במתן ההנחות בה היא מוגבלת למדי ומחויבותו לחברה רבה .

 

התפתחות האינטרנט המואצת בשנים האחרונות, ומהפכת החיים ברשת און-ליין, הפכו את החיים קלים יותר וזמינים יותר לבצע רכישות ברשת. האפשרות הנוחה הזו, מאפשרת היום לרכוש כל מוצר העולה על הדעת, ובכלל זה רכישת פוליסות ביטוח רכב און-ליין. גם סוגים אחרים של ביטוחים, כמו ביטוח בריאות או ביטוח חיים, ניתנים לרכישה באינטרנט. הרכישה באינטרנט, נותנת בידי הלקוח שני יתרונות נכבדים:

 

יכולת השוואת נתונים – הלקוח הפוטנציאלי יכול ללמוד מן האינטרנט על כל הצעות הביטוח,

על כל החברות ועל אופציות ביטוח שונות ולבחור ביניהן את ההצעה המתאימה לו ביותר. מדובר ביתרון משמעותי, אשר מעניק חופש בחירה ששווה כל מחיר.

חיסכון בדמי-תיווך –  רכישת ביטוח רכב באינטרנט, באופן ישיר וללא סוכן מתווך, חוסך לכל לקוח פוטנציאלי את דמי התיווך שמייקרים את הפוליסה. יכולתו של הלקוח להחליט עצמאית ברכישת הביטוח, מבלי להזדקק לשירותי הסוכן, מועילה לו בהוזלת מחיר הפוליסה הריאלי.

 

חשוב לדעת על יתרון נוסף, באמצעותו ניתן לעקוב אחרי הפוליסה באון-ליין. אם עד לפני מספר שנים, לאחר רכישת ביטוח רכב אצל סוכן נזקקנו לדיווחיו של הסוכן ולתשובותיו בהתאם לרצונו, היום, האפשרויות הבלתי מוגבלות באינטרנט, מעניקות לנו יתרון לא מבוטל ביכולתנו לדעת את הפרטים המדויקים ביותר, במהירות הגדולה ביותר בזמן הרצוי ביותר .

 

בנוסף, חשוב לדעת על רווח נוסף המגיע ללקוח ע"י רכישת ביטוח. חברות הביטוח הישיר חוסכות בהוצאות בשיווק פוליסות באינטרנט, ובכך יכולות לגלגל את החיסכון בהוצאות לצורך מתן הנחות ללקוחות, אשר מעוניינים במחירים זולים בביטוח רכב,כמו גם ביטוח חיים או כל ביטוח אחר המוצע ע"י חברות הביטוח הישיר באינטרנט.

קבלו הצעות משתלמות לביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא וכל שאר סוגי הביטוח,
התקשרו לאור ביטוח במספר המקוצר 327*  (*אור).

הוסף תגובה