בניית אתרים בני דף אחד בלבד

בניית אתרים בני דף אחד בלבד

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד חדש בעולם האינטרנט, בו מאות אתרי אינטרנט בכל מיני תחומים, נבנים אך ורק מדף אחד

כמו בכל תחום, גם בבניית אתרים ישנם טרנדים. חלקם חולפים מהר, חלקם נשארים לזמן ממושך וחלקם אף משאירים את חותמם לאורך ההיסטוריה. עם השנים ישנם עוד ועוד חברות בניית אתרים באינטרנט המנסות ליצור אתרי אינטרנט בעלי תכונות ואלמנטים מיוחדים.

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד חדש בעולם האינטרנט, בו מאות אתרי אינטרנט בכל מיני תחומים, נבנים אך ורק מדף אחד. אכן כן, אולי זה ישמע לכם מוזר, כי אנו מורגלים באתרים שאף הפשוטים ביניהם מכילים לפחות 10-15 דף, ונשאלת השאלה כיצד אפשר לדחוס את כל התוכן בדף אינטרנט אחד? ננסה לברר.

יתרונות בניית אתרים בני דף

אז השאלה המתבקשת היא, למה? למה לבנות אתר בן דף אחד ומהם היתרונות שבדבר? בכדי לענות על תשובה זו באופן מספק ניגע בבעיה הקיימת באתרי אינטרנט רגילים המכילים מספר דפים. בעת בניית אתרים רגילים המכילים מספר דפים כזה או אחר, כמות האינפורמציה שאותה בעל האתר רוצה להעביר לגולשים מתחלקת באופן כזה או אחר. למעשה יכול להיווצר מצב בו גולש שנכנס לאתר אינטרנט בשביל למצוא מידע מסוים שהאתר מספק, לא הצליח למצוא את המידע ה"מוסתר" בדפים אחרים באתר.

לעומת זאת, בניית אתר בן דף אחד מבטיחה לבעליו כי כל המידע אותו הוא מעוניין להעביר לגולש יועבר באופן מהיר וללא טרחה גדולה של חיפושים מצד הגולש. יתרון נוסף הוא כמובן הקלות שבבניה, אתרים המכילים דף יחידי קלים ומהירים יותר הן לעיצוב והן לבנייה.

6 טיפים לבניית אסטרטגית שיווק 

מכאן אנו מגיעים ליתרון החשוב אולי מכולם, חיסכון, חסכון בכסף ובזמן. בניית אתרים היא תהליך ארוך ומורכב הדורש זמן ומשאבים רבים. בניית אתר רגיל אורכת זמן רב מאוד, אך בניית אתרים במהירות אפשרית וסבירה כשמדובר באתרים בני דף אחד. כאשר משך הפרויקט קצר יותר, וכמו שידוע לכולנו זמן שווה לכסף, המסקנה העולה בבירור היא כי הקמת אתרים בני דף אחד חוסכת כמות משמעותית של כסף.

כיצד לבנות אתרים בני דף אחד

מאפיינים ידועים של אתר אינטרנט המכיל דף אחד בלבד הם: אורך הדף גדול באופן משמעותי, רוב האתר מכיל טקסט, סרגל הכלים קטן ולפעמים לא קיים. בכדי לבנות אתר אינטרנט בן דף אחד יש להכיר היטב את התחום, עשו מחקר בנושא, כנסו לאתרי אינטרנט הבנויים מדף אחד בלבד ובחנו אותם.

לאחר שעשיתם מחקר וביררתם מהם המאפיינים העיקרים ברוב האתרים מסוג זה, כל שעליכם לעשות הוא להכין מעין תוכנית קצרה של מבנה האתר ותכניו. לאחר כל זה מה שנשאר לכם לעשות הוא להגיש את תכניות האתר לחברת בניית אתרים שבחרתם או לבנות את האתר בעצמכם.


הוסף תגובה