בר קפה לאירועים- הדרך לשדרג כל אירוע פרטי ועסקי. למה לא כדאי לתת לאורחים לסבול עם מיחם?

קפה כבר מזמן הפך להיות חלק מהתרבות הישראלית. הישראלים יודעים להעריך קפה טוב ואנו נמנים בין הארצות שצורכות הכי הרבה קפה לאדם בעולם. קפה זה המשקה הנשתה ביותר בעולם(כן כן.. יותר מקולה) וקיימים לא מעט אנשים שמכורים למשקה האקזוטי הזה שמקורו באתיופיה. אפילו באנגליה בירת התה הפך הקפה לאחרונה למשקה הנצרך ביותר.

בשנים האחרונות בר הקפה נהפך לחלק בלתי נפרד מאירוע מושקע גם במגזר הפרטי וגם העסקי. עגלות קפה משדרגות כנסים ואירועים ומעניקים אווירה איטלקית וארומתית לאורך כל האירוע.

בר קפה מתאים לכל אירוע – ברבת מצווה, כנסים עסקיים, תערוכות, חתונות וכו'. כשאנשים באים לאירוע שלך אתה רוצה להראות להם שהשקעת ולא חסכת על מנת להפוך את האירוע לבלתי נשכח. המיחם והקפה נמס שהיו נהוגים פעם הם רחוקים מלהוות פיתרון הולם, גם ברי הקפה של הקייטרינגים והאולמות למיניהם ברובם המוחלט רחוקים מלספק את חווית קפה הגורמה שעגלות הקפה המקצועיות יודעות לספק. לפי ד"ר ארנסטו איליי שהשקיע את חייו בחיפוש אחר הקפה המושלם קיימות 114 דרכים להרוס קפה. הקריטריונים לקפה טוב מרובים ומגוונים וביניהם – טריות הקפה(אסור שיעבור יותר משבוע מיום הקלייה), עובי טחינתו, דחיסתו לפורטה פילטר בלחץ מסויים, טמפרטורה מסויימת, וכו'.

אין ספק שהאורחים באירוע שלכם יעריכו מאוד קפה איטלקי ומקצועי בכניסתם לאירוע וגם ביציאתם לפני הנסיעה הביתה, שלפעמים ארוכה ומייגעת. אולם איכות הקפה היא לא תמיד הדבר היחיד שמשפיע על רמת האירוע, עגלות הקפה או בר הקפה צריכים להיות מעוצבים בהתאם ולהשרות אווירה מקצועית ומרשימה. זה תמיד כיף להגיע לאירוע ולראות משהו חדש כמו עגלה מושכת ומעוצבת ובריסטות מקצועיים וחייכנים שמגישים קפה מקצועי עם ציור של לב או עלה.

כמובן שעם קפה טוב, כדאי ורצוי שיהיה גם קינוח טוב ליד. קינוחים שהולכים טוב עם קפה – וופל בלגי, קרפ צרפתי, פנקייק, פנקייק הולנדי, מפל שוקולד.

כיום ניתן למצוא עשרות חברות שמספקות בר קפה לאירועים ועגלות קפה לאירועים. חשוב לדעת להפריד בין החברות המקצועיות לבין אלה שאין להם ניסיון. מומלץ לבדוק לפני האירוע שהעגלות נראות ובמצב כמו שהן מוצגות באתר או בתמונות, ועל הדרך גם לטעום את הקפה.

הייקפה – שירותי בר קפה לאירועים.

הוסף תגובה