גבינות – הבריאות של הטבע

הוכח וידוע לכל כי תזונה נכונה ובריאה תורמת לא רק לאיכות החיים אלא להארכתם. גוף האדם הינו בדיוק כמו מכונה משוכללת, ואם את רכבכם האהוב אתם מתחזקים בשמן איכותי, דלק ועוד כך גם עליכם לתחזק את גופיכם. האוכל אותו אתם צורכים משפיע רבות על תפקוד הגוף, חוזקו, המערכת החיסונית וכו'. וכידוע אין מזון בריא יותר בנמצא מאשר מוצרי חלב.

מדינת ישראל ברוכה במוצרי חלב איכותיים לאורך השנים. איכות וטעם שלובים יחדיו עם בריאות. וגבינות מהוות חלק בלתי נפרד מאותם מוצרי חלב.גבינות מהוות מוצר חובה ובסיסי בכל תפריט תזונה בריאותי. גבינות מספקות מלאי עצום של רכיבים תזונתיים וויטמינים החיוניים להתפתחות תקנית ובריאה של גופיכם.

החל מגיל הילדות גבינות משמשות כמוצר יסוד הנועד לבנייה של מערכת העצמות, התפתחותן וחיזוקן. הכל הודות למרכיב אחד ומיוחד המצוי בשפע במוצרי חלב – סידן. גוף האדם אינו יכול לייצר באופן טבעי סידן שהכרחי להתפתחות טבעית ותקנית של מערכת העצמות. ללא מקור תדיר של סידן הגוף לא יתפתח כראוי, הילד לא יגבה כפי שהיה אמור והתפתחותו תלקה בחסר לעומת הפוטנציאל שהיה קיים בו.

 

גבינות מהוות את המקור העשיר ביותר הקיים בטבע לצריכת סידן. סידן מצוי גם בקטניות, סויה  וטחינה, אך בכמות קטנה לאין שיעור מאשר הכמות המצויה במוצרי חלב. אכילת גבינת קוטג' אחת מעשירה את גופיכם בכמות סידן כפולה ומכופלת מזאת הקיימת בכל שאר התחליפים יחדיו.

מעבר לכך גבינות כדוגמת קוטג' עשירות לא רק בסידן אלא בויטמינים כגון ויטמין A, ויטמין D, ויטמין B, אשלגן ומגנזיום. אכילת גבינות באופן תדיר שומרת על חוזק המערכת החיסונית ומונעת התפרצות מחלות. מחסור במוצרי חלב יגרום לפעולה הפוכה ויחשוף אתכם לאינספור מחלות.

נוסף על כך צריכת גבינות כגון לאבנה, קוטג' וגבינה לבנה הכרחיות עבור אלו המעוניינים בשמירה של משקל תקין או בהליך הרזיה ודיאטה. ישנן גבינות דלות בשומן כמו לאבנה 5%, קוטג' 3% או 5%, ואף פחות מכך. אין כמו אכילת לאבנה או קוטג' על הבוקר להתחלה בריאה וטובה של היום.

נסו להתחיל את היום בארוחת בוקר בריאה ומפנקת המבוססת בעיקרה על מוצרי חלב, גבינות, פירות וירקות ותיווכחו כי אתם מתפקדים ברמה גבוהה לאין ערוך מאשר קודם. ארוחת בוקר מעניקה לגופיכם אנרגיה וממלא את המצברים שחוסלו במהלך השינה. הזרקת דלק זו חיונית לתפקוד יעיל של הגוף, מונעת בעיות בעיכול, בעיות ריכוז וזיכרון ובעצם שומרת שמכונת גוף האדם תהיה במיטבה לאורך כל היום.

גבינות כדוגמת לאבנה מיוצרות ממגוון מקורות חלב, מעיזים, פרות, וכבשים וכך אתם יכולים להתאים זאת לטעמכם האישי וליהנות מחגיגה של טעמים בשילוב בריאות.

עם זאת ישנם כאלה שאינם יכולים ליהנות מפירות מוצרי חלב עקב היותם רגישים לסוכר החלב – הלקטוז. אך אל דאגה הפיתרון לבעיה זו נמצא בדמות יוגורטים. הליך הייצור של היוגורטים מחיידקים ידידותיים והחמצת החלב אינו מייצר לקטוז וכך כל אותם רגישים יכולים לצרוך ללא הפרעה מוצרי חלב כדוגמת יוגורטים ולספק לגופם את כל אותם מרכיבים בריאותיים חיוניים וכמובן ליהנות מטעם מושלם וייחודי. אז שיהיה בתיאבון.

הוסף תגובה