גירוש יונים וציפורים מטרידות מהבית ומהעסק

גירוש יונים וציפורים מטרידות מהבית ומהעסק

כאשר מזג האוויר מתחמם, זה הזמן בו יונים וציפורים מחפשות מקומות נוחים לקינון. בביתכם יש כל מיני פינות ומקומות המציעים מפלט מפני פגעי מזג האוויר, עם גישה נוחה לאוכל ומים. מקומות נפוצים לקינון הם בין השאר פתחי אוורור, מתחת לקולטי שמש, גגות רעפים, גופי תאורה, גגונים, מרזבים, מסתורי כביסה ועוד. להלן נראה מהן דרכי גירוש יונים היעילות ביותר

מנע מקורות מזון ומים

מקורות מזון ומים מהווים מקור משיכה משמעותי עבור יונים וציפורים. הפחתתם תביא לצמצום משמעותי בכמויות היונים והציפורים:
מנע מילדים ושכנים להאכיל את היונים.
אל תשאיר אוכל לחיות מחמד באופן חשוף.
אחסן מזון לבעלי חיים במתקנים מוגנים מפני יונים וציפורים.
אם אתה חקלאי, נקה את כל הגרגרים, הפירות והזרעים שנפלו.
אל תשאיר מקורות מים חשופים.

דוקרני גירוש יונים עשויים נירוסטה

בדרך כלל ציפורים נוחתות במקום מסוים על מנת לבדוק אתר קינון. התקנת דוקרני ציפורים תמנע מהם לעמוד על קורות ואזורים אחרים. אצלנו בחברת "עופי יונה" ניתן להשיג דוקרנים איכותיים מנירוסטה בגדלים שונים על מנת להתקינם בעצמכם או לבקש התקנה מקצועית של מתקין מאזור מגוריכם בכל רחבי הארץ. ניתן להתקין אותן בקלות גם על משטחים צרים מאוד כולל מרזבים בין אם הם חלקים, עשויים נחושת, אלומיניום, פלדה או פלסטיק. חורים שנקדחו מראש בבסיס הדוקרן, או באמצעות דבק, מאפשרים התקנה מהירה וקלה על כל משטח.

גירוש יונים וציפורים מתחת לקולטי דודי שמש ופאנלים סולאריים

קולטי דודי שמש ופאנלים סולאריים על הגג יוצרים סביבה אידיאלית עבור יונים וציפורים. הלוחות מספקים צל מהשמש החמה, ביטחון מפני טורפים ונקודת תצפית קלה פנימה ויציאה לציפורים. יתר על כן, ציפורים יכולות לחזור לאותו מקום, במיוחד אם הן קיננו שם בעונה הקודמת. מכיוון שמרבית הפאנלים הסולאריים נמצאים בדרך כלל על גגות שטוחים או גגות רעפים, אזי גירוש יונים וציפורים והסרת קינים יכולה להיות לא קלה. ניתן להתקין רשת עמידה בפני מזג אוויר החוסמת ביעילות עופות מזיקים לקנן מתחת לפנלים. ההתקנה נעשית ללא השפעה על שלמות הלוחות הסולאריים. אין קידוחים, והרשת כמעט ולא נראית.

רשת נגד יונים וציפורים

רשת נגד יונים וציפורים של "עופי יונה" היא רשת מקצועית, החוסמת ציפורים מלהיכנס לאזורים לא רצויים – כמו עליית גג, מסתורי כביסה וחללים שונים. הרשת יוצרת מחסום פיזי למניעת כניסת ציפורים או קינון של ציפורים. הרשת חזקה מאד. הרשת לא תירקב, לא תספוג מים והיא עמידה בטמפרטורות קיצון. הרשת מוגנת מקרינת UV המאפשרת לרשת לעמוד בפני שנים של אור שמש ישיר בטווח טמפרטורות רחב. 10 שנות אחריות. קל לטפל ולהתקין, הרשת כמעט בלתי נראית לאחר ההתקנה.

אודות חברת "עופי יונה"

"עופי יונה" היא חברה בעלת ניסיון של עשרות שנים בגירוש יונים, ציפורים, עורבים ושאר בעלי כנף, מהבית ומהעסק שלכם לצמיתות ללא פגיעה ביונה, ומומחית גם בהקמה ושיפוץ של גגות רעפים. התקשרו להזמין מתקין מקצועי מאזור מגוריכם, בכל רחבי הארץ. מכירת מגוון מוצרים לגירוש יונים להתקנה בשיטת "עשה זאת בעצמך": דוקרנים, דחלילים, רשתות מקצועיות, חוטי רטט, קפיצים מקפיצים ועוד. משלוח עד הבית. ייעוץ חינם.
באתר "עופי יונה" תמצאו מידע נרחב ורב ערך בכל התחום של הרחקת וגירוש בעלי כנף.
זקוקים לעזרה ?  אל תהססו ליצור קשר טלפוני מיידי או צרו קשר דרך אתר "עופי יונה".

הוסף תגובה