דוכני מזון – חוויה בכל אירוע

דוכני מזון – עולם של טעמים ונגישות

 

בא לי לאכול משהו, בא לי לאכול עכשיו, אין לי כח לשבת בשום מקום ואין לי כח לחכות, אני גם רוצה לשלם סכום נורמאלי ושיהיה לי מבחר גדול. וכמובן שהטעם חייב להיות מצויין. מה אני אעשה ? לאן אני אלך ? מה אני אוכל ? אם רק היו דוכני מזון באזור.

 

דוכני מזון – ההיסטוריה לטובתם

 

תתסתכלו אחורה על חייכם, מאז שהייתם קטנים בכל מקום שהלכתם אליו תמיד היו שם דוכני מזון כאלה או אחרים, עגלת הבורקס שעמדה באמצע הרחוב, שולחן הממתקים מחוץ לבית הספר, הפלאפל במרכז השכונה ואפילו מכוניות הגלידה השונות הם סוג של דוכני מזון וכמובן הקייטרינג בכל אירוע שהייתם בו. עם הזמן דוכני המזון רק גדלו והתפתחו והיום אנחנו רואים אותם בהמוניהם בקניונים השונים ובכל אירוע ציבורי שמתרחש. ההצלחה של הדוכנים הללו באירועים היא כל כך גדולה שאפילו רואים מסעדות ופאבים מוציאים דוכני מזון בזמן אירועים שונים על מנת למכור קצת ממטעמיהם ועל מנת לשווק את המקום עצמו.

 

דוכני מזון – ההווה לא רע בכלל

 

כיום דוכני המזון הם חלק בלתי נפרד מהעולם הקולינרי שלנו, הן ביום יום והן באירועים. בחיי היום יום הם נמצאים בכל מקום בקניונים, ברחובות, בים, בפארקים ובאמת שבכל מקום אפשרי. באירועים הם גם נמצאים בכל מקום. הרי כל סוג של בופה, כל הגשה אישית וכל קייטרינג שיש הוא בעצם שם יפה לדוכני מזון, וכיום כמעט בכל אירוע ההגשה היא בצורה הזאת, זה יותר נוח, זה יותר נעים לעין, זה גורם לתזוזה גדולה יותר של האורחים ולהתערבבות מרובה שלהם וזה מעורר את האירוע בצורה הטובה ביותר.

 

דוכני מזון – העתיד נראה וורוד

 

כפי שכתבנו העבר וההווה לא היו רעים כלפי עולם דוכני המזון אבל העתיד נראה מבטיח עוד יותר, מסעדות רבות בעולם מבינות שדרך מצויינת של שיווק ושל כסף קל זה דוכני מזון והם מוציאים את מרכולותיהם באירועים מיוחדים לציבור הרחב, אולמות האירועים למיניהם מפסיקים כמעט לגמרי לעבוד בצורת הגשה ועוברים לאט לאט לעבוד בעיקר עם דוכני המזון המגוונים יותר והנוחים יותר גם כן. בקניונים כמות דוכני המזון רק גדלה כאשר אנשים רבים מעדיפים לקנות אוכל חם וביתי באותם דוכנים ולא להכין אותו לבד בבית.

 

דוכני מזון – מה בתפריט ?

 

הכל מהכל ובזול. דוכני מזון הם ממש פרסומת מהלכת לכל מה שתמיד רצינו. יש בהם הכל מאוכל איטלקי עד אסיאתי, כולל דוכנים של בשרים ושל גבינות וקינוחים ודוכן מרוקאי ודוכן טריפוליטאי, יש דוכן של פלאפל ויש דוכן של אוכל בריא. המבחר הוא עצום וכולל את כל סוגי המטבחים השונים והמחירים בדוכני המזון הם זולים, נורמאליים ושווים לכל כיס. וכמובן שאין צורך לחכות שעה למלצר .

הוסף תגובה