ארוחות גורמה בטיסה לכל היעדים

ארוחות גורמה בטיסה – כל אחד יכול

 

החופשה המושלמת, מבחינת מרבית האנשים, כוללת בוודאי טיסה ליעד מרתק. יש מי שמחפש את החוויה הקולינרית בפריז, את השופינג בניו יורק או הטבע הקסום של ניו זילנד, אבל לכולם מכנה משותף, והוא הצורך בטיסה כדי להגיע אל היעד. המכנה המשותף הזה לרוב מביא איתו מכנה משותף נוסף והוא הסלידה מהארוחות המוגשות במהלך הטיסה. אין ספק שיש לארוחות הקיימות והמוכרות קסם משלהן, החל מנוסטלגיה ועד לבחירה במנות פשוטות יחסית, אבל כשאנחנו רואים סביבנו אוכל טוב ובשפע רב, אנחנו רוצים שהחוויה הזו תהיה גם בטיסה עצמה. ליתר דיוק – אנחנו רוצים להתחיל את הטיול ברגע שהמטוס מתרחק מהשרוול, וארוחה טובה היא דרך מצוינת להתחיל.

 

איך אפשר ליהנות מארוחות גורמה בטיסה?

 

ארוחות גורמה בטיסה נתפסות לרוב האנשים כאטרקציה השמורה למי שבוחר להשקיע קצת יותר ולטוס במחלקה הראשונה, אבל זה לא חייב להיות נכון. למעשה, אפשר בהחלט ליהנות מארוחות גורמה מפנקות ועשירות גם במחלקת התיירים, וגם אם מדובר בסך הכל בגיחה קטנה לאמסטרדם, בטיסה של כמה שעות בלבד. זה אומר שכל אחד יכול לקבל, גם בטיסה עצמה, סלט צבעוני ועשיר, גבינות טעימות ואפילו סטייק עסיסי, ואין כל סיבה להתפשר על מנות יבשות או לחמניות קשות, כשאפשר להתפנק על הרבה יותר מזה.

 

מביאים את החוויה גם לטיסה

 

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות כשאנחנו בחו"ל – זה לאכול. יש לכך כמה סיבות, בהן הרצון לטעום מאכלים אותנטיים, והרי אין כמו ביקור במסעדת פסטות דווקא באיטליה, בקפה פטיסרי דווקא בפריז או בדיינר האמריקאי הקלאסי. אלא שהחוויה הקולינרית יכולה להתחיל עוד הרבה קודם, רגע לאחר הצ'ק אין בנתב"ג ורגע לפני הנחיתה במדינה הזרה שבה נתארח לחופשה או לנסיעת עסקים קצרה. שילוב של ארוחות גורמה בטיסה הופך את השעות הארוכות בתוך המטוס הסגור לנעימות יותר וכך אפשר לטעום קצת את טעם החיים הטובים, להתפנק ובעיקר להתחיל את החופשה מוקדם יותר. ארוחות גורמה בטיסה הם לא פנטזיה, הם אפשריים בהחלט, לכל מי שרק רוצה בכך!

הוסף תגובה