דמיון מודרך Nlp- היכן כדאי ללמוד

קורס דמיון מודרך NLP  הינה שיטה להבנת קשיים אנושיים והרגשות האנושיים ומתבססת על ההבנה שלכל רגש יש בסיס, סיבה ותוצאה. שיטה זו פותחה במיוחד לצורך פתרון בעיות מסוגים כאלה וקיימות מכללות רבות ומרכזים בהם נלמדת השיטה. המאמר הבא מתייחס למקומות בהם כדאי לכם ללמוד וכיצד תבחרו אותו.

ברכותינו! החלטתם ללמוד ולהתפתח בתחום ה NLP אך לפני שאתם נרשמים לאחת מהמכללות או המרכזים לצורך לימוד הקורס חשוב שתבדקו כמה פרטים חשובים:

הכרה במכללה או במרכז

 חשוב מאוד שהמכללה תהיה מוכרת במוסדות האקדמאיים והביטחוניים השונים, דבר אשר יכול לתרום לכם על ידי קבלת נקודות זכות למי שלומד באוניברסיטה בתחומים משלימים, מקבילים או קרובים לתחום זה כך שתוכלו ללמוד תחום שיתרום לכן ברמה האישית, ברמה המקצועית  וברמה הכלכלית כך שתדעו שגם הרווחתם ידע וגם קיבלתם נקודות זכות לתואר אותו אתם מקבלים במקביל.

ישנן מכללות אשר מוכרות על ידי צהל ומשרד הבטחון מה שיכול לאפשר למשתחררים לגמלאים, נכי או פורשי צהל לקחת קורס דמיון מודרך ו-NLP באופן מסובסד.

 

יתרון נוסף להכרה במכללה או במרכז הוא עובדת היותו מוסד מיקצועי ולא מדובר בצוות שרלטנים, דבר רווח לצערנו הן בארץ והן בעולם המערבי בכלל.

הכרת הקורס במשרד התמ"ת

 בין אם ברצונכם לעסוק בתחום זה לאחר סיומו או לאחר תקופה מסוימת ובין אם אתם לומדים לצרכים אישיים בלבד חשוב שתבדקו שהקורס במוסד הלימודים מוכר במשרד התמ"ת ומשרד העבודה. שילמתם כסף לא מועט, למה שלא תקבלו תעודה מוכרת ורלוונטית?

אורך הקורס ושעות מערכת השעות

 לימודי NLP  דמיון מודרך מתבצעות בשעות שונות ובימים שונים במכללות ובמרכזים השונים, במידה ואתם עובדים או לומדים חשוב שתבדקו פרט זה לפני ההרשמה למניעת התנגשות השעות עם תחומים ועיסוקים עיקריים נוספים שלכם וזאת בכדי למנוע אי נוחות או ביטול הרשמה הכרוכה בכסף רב. ישנן מכללות שהן חלק מרשת וניתן למצוא פתרון על ידי העברה לרשת אחרת בהן השעות והימים נוחים לכם במידה ומצאת את מקום הלימודים הנ"ל כמקום איכותי במיוחד.

עלויות הקורס

 חשוב לבדוק ולשאול במה כרוכה עלות הקורס והאם ישנן תוספות בהמשך הלימודים. בדקו האם ישנו הסדר תשלומים נוח שיכול לעמוד בקנה אחד עם האפשרויות הכלכליות שלכם. אולם, אל תתפתו ובחרו ללמוד במרכזים או מכללות המציעות מכירים זולים במיוחד, חשוב לבדוק את איכות הקורס מכל הבחינות להתייעץ ולשאול גם במוסדות אקדמאיים על היכרות עם המכללה ולבדוק את טיב המרצים בה באינטרנט והתייעצות עם מכרים שלמדו קורס זה או סטודנטים של אותה מכללה. איכות הלימודים ולאחר מכן איכות התעודה אותה תקבלו לא יכולה לבוא בשום אופן על חשבון המחיר.

ולבסוף, למי מתאים הקורס?

  • מתעניינים בתחום הטיפול בבני אדם
  • עובדים סוציאליים ומטפלים אלטרנטיביים
  • לכל המעוניין בלימוד שיפור עצמי והבנת דרכי פעולת נפש האדם
  • סטודנטים הלומדים תחומים סמוכים ו/או מקבילים וחסרות להם נקודות זכות לתואר
  •  השתלמויות וידע נוסף לעוסקים בתחום
  • מורים בשנת שבתון
  • ולכל המתעניין בתחום בין עם עסק בתחום ובים אם לא…

למי הקורס אינו מתאים?

  • בעלי אנרגיות שליליות
  • כל מי שאינו מגיע עם ראש פתוח ללמוד דברים חדשים

לסיכום, לפני שתבחרו את המכללה בה תקבלו את הידע והיכולת לטפל בעצמכם ובאחרים חשוב מאוד שתבדקו שקיימים בה כל האלמנטים הנ"ל קיימות מכללות רבות בארץ חשבו שתבחרו את זו שלשיטת הלימוד של תתחברו יותר ותהיו בטוחים שתקבלו את הכלים הנדרשים קודם כל להבנה האישית של הנפש בכלל ושלכם בפרט ובמיוחד לצורך טיפול בנפשות של אחרים.

בהצלחה!

הוסף תגובה