האם חברת ביטוח libra באמת מציעה ביטוח משתלם?

האם חברת ביטוח libra באמת מציעה ביטוח משתלם?

בטח בחודשים האחרונים כבר יצא לכם להיתקל בפרסומות ובהצהרות חסרות התקדים של חברת ביטוח libra המציעה ביטוח רכב בהתאמה אישית. אך האם הביטוח שהחברה באמת משתלם? יש מי שבדק.

ליברה – בעיקר הצהרות

אל תשפטו אותי, אבל אני נוטה להאמין לפרסומות איכותיות שמופיעים בהן כל מיני סלבריטאים היוצאים בהצהרות והבטחות ל"מוצר חדשני שעוד לא נתקלו בו". וזה מה שבדיוק קרה לי עם ליברה.

בכל זאת, מה אני אעשה – פריים-טיים, ערוץ 13, מחכה שהתכנית האהובה שלי תחזור למסך והבחור החמוד מ"פאודה" (השחקן תומר קאופמן) שחווה שם כל כך הרבה מאורעות קשים, עומד שם ומצהיר בחינניות – "libra מציעה שיטת תמחור חדשה בהתאמה אישית". נהדר, חייב להחליף את הביטוח בהתאמה לא אישית שחידשתי כבר בפעם השישית בחברת הביטוח שלי.

מחירים טובים, אבל לא הכי טובים

יצאתי לבדוק מה עומד מאחורי ההבטחות הנ"ל והאם באמת אפשר לחסוך כמה מאות שקלים מכל הסיפור הזה. ונתקלתי בבדיקה שהתבצעה על ידי אחד מהאתרים שעושים השוואת בין חברות ביטוח שגרמה לי לחשוב פעמיים אם בכלל יש טעם לבדוק את האופציה להחליף חברת ביטוח.

ב"בטוח" בדקו שישה רכבים שונים, ומצאו ביטוחים זולים יותר לחמישה מתוך השישה שנבדקו. אולי כדאי לבדוק בחברה אחרת וזהו? את ההשוואה המלאה תוכלו לראות באתר של "בטוח, ככה עושים ביטוח" תחת המאמר הנרחב שלהם על ביטוח libra.

בהשוואה נבדקו ביטוח חובה + צד ג' וגם ביטוחי חובה + מקיף והמסקנה החד משמעית היא – יכול להיות שליברה מספקים אחלה הצעה לביטוח רכב, אבל יש מצב גדול שתצליחו למצוא הצעה זולה יותר בכמה מאות שקלים בחברה אחרת. אז תעשו סקר שוק טוב טוב לפני שאתם בוחרים באיזו חברה לבטח את עצמכם. גם אם מבטיחים לכם "ביטוח בהתאמה אישית".

מה כן מרשים בחברת ביטוח libra ?

ליברה אמנם לא הכי זולים, אבל הם הפכו את תהליך רכישת הביטוח לכיפי (ממש) ואינטרנטי לחלוטין. לא צריך לחכות שעות על הקו כדי להגיע לנציג שירות ולא שום דבר אחר. נכנסים לאתר, בוחרים סוג רכב, בוחרים איזה כיסויים רוצים שיהיו בפוליסה, וזהו.

בנוסף, כל השירות שאתם חושבים שאפשר לקבל מחברת ביטוח הרכב שלכם אתם יכולים לעשות דרך אתר האינטרנט של libra (אם אתם מבוטחים דרכה כמובן). תוכלו להזמין חילו., לדווח על תאונה לצורך הגשת התביעה בזמן אמת. לשנות פרטי רכב בפוליסה במידה והתחדשתם באחד אחר. בהחלט מרשים ועושה את עניין הביטוח להרבה יותר זורם.

יש עוד ביטוחים מלבד ביטוח רכב

בחברת ביטוח ליברה רוצים להתפתח ולתת את האפשרות לרכוש דרכם את כל סוגי הביטוח. כרגע, מלבד ביטוח רכב הם מציעים גם לרכוש ביטוח דירה וביטוח עסק ומעניין לראות עד כמה החברה הזו תצמח והאם היא תצליח להתברג בין חברות הביטוח הגדולות.

לסיכום

ביטוח הוא אחת ההצעות הגבוהות ביותר שיש למשק בית, בעיקר אם יש לכם בבית יותר מרכב אחד. אז אל תתפתו לעשות ביטוח בחברה מסוימת רק בגלל פרסומת יפה (כמו שאני עשיתי). בדקו כמו שצריך איפה הכי כדאי לכם לעשות ביטוח. כנראה שבדיקה קצרה שתארוך לכם יום או יומיים תחסוך לכם מאות, אם לא אלפי שקלים בכל שנה.

הוסף תגובה