ההבדל בין תכנון חתונה באולם אירועים לתכנון חתונה בחיק הטבע

ההבדל בין תכנון חתונה באולם אירועים לתכנון חתונה בחיק הטבע

כחלק מהיותנו שואפים להיות שונים, מיוחדים, אחרים ולהרים הפקה בלתי נשכחת, אותה האנשים היקרים לנו לא ישכחו עוד הרבה זמן, זוגות רבים בוחרים להפיק את חתונתם הנוצצת בחיק הטבע, ומוותרים על הקלות היחסית שבארגון אירוע דרך אולם או גן אירועים. אז מה בעצם ההבדל בין השניים וכיצד נוכל להפיק חתונה מושלמת בחיק הטבע?

חורף או קיץ – בטבע זה קריטי

אם באולם או גן אירועים, אתם יכולים באותו יום להחליט אם לערוך את החופה בחוץ או בפנים, בהתאם למזג האוויר, בטבע זה לא ממש אפשרי. זו גם הסיבה שרוב החתונות המופקות בטבע, נערכות באביב או בקיץ, אך כולנו יודעים שמזג האוויר יכול להפתיע ולבחור באותו יום להיות שובב. לכן, עליכם להתאים בצורה מושלמת את חלל האירוע לתקופה שבה אתם מתחתנים. בנוסף, באולם אירועים צוות האולם דואג לחמם או לקרר את המקום בהתאם לצורך וכאן המשימה נופלת עליכם. אנחנו ממליצים – התייעצו עם אדם המתמחה בקירור או חימום אירועי חוץ. מתחתנים בחורף? אתם חייבים לדאוג לאוהלים מחוממים, מצויידים בתנורים מיוחדים, אלו חייבים להיות עשויים מחומרים איכותיים, מבודדי קור, עמידים בפני גשם, ברד ורוח. מתחנים בקיץ? מאווררים תעשייתים או אפילו מזגנים ניידים שיופעלו באמצעות גנרטור קריטיים להצלחתו של האירוע שלכם. הלחות בישראל עלולה להיות בלתי נסבלת והקהל הישראלי נוטה לזכור את טפטופי הזיעה המעצבנים ולא את כוס השמפנייה החצי קרירה שהוגשה בכניסה.

תאורה והגברה איך עושים את זה מושלם?

באולם אירועים, ברוב המקרים כחלק מהתשלום על המנה או לפעמים בנפרד, יכללו גם שירותי ההגברה והתאורה אותם האולם מציע. לעובדה זו יש יתרונות וחסרונות, אך אם כבר בחרתם להתחתן בטבע, זה לא ממש משנה. התאורה באירוע משפיעה על האווירה הכללית לאורך כל הערב. לפעמים אנחנו לא ממש שמים לב לזה, אבל נסו לדמיין לעצמכם אירוע בלי תאורה – מביך. התאורן יוצר אווירת דרמה וריגוש בזמן החופה, מעורר את כולם בזמן הריקודים ובקיצור בכדי להשיג את כל זה, אתם חייבים תאורן מקצועי שיידע להתאים בצורה מושלמת את סוג וכמות התאורה לאירוע שלכם. בנוסף, מערכת הגברה איכותית גם היא נושא חשוב עליו יש לשים את כל תשומת הלב. בחוץ האקוסטיקה עלולה להיות לקויה, ולכן סאונד מקצועי יידע כיצד לבטל את אותם רעשים ולגרום לכך שהמוזיקה תהיה מוקד החתונה שלכם. 

אירוע בטבע– החופש לבחור

אם בחתונה שנערכת באולם אירועים, אתם מוגבלים בבחירה שכן לעתים האולם מחייב אתכם להשתמש בשירותי הקייטרינג והעיצוב של המקום, באירוע בים או בכל מקום בטבע כמו בטבע יש לכם חופש לבחור. נצלו את החופש הזה ועופו איתו אך וודאו שאתם בוחרים באנשים מקצועיים שמבינים הפקות חיצוניות לעומק בין אם זה הקייטרינג שיידע לבשל בתנאי חוץ, המעצבת שתדע להשתמש בנתונים הטבעיים של המקום או הלהקה שתדע להתמקם במקום הנכון לה. בהצלחה!

הוסף תגובה