סוגים של סדנאות שוקולד

סוגים של סדנאות שוקולד

סדנאות שוקולד הפכו בשנים האחרונות לאחת האטרקציות הפופולאריות בקרב מסגרות לימודיות, משפחות שמעוניינות לערוך ימי גיבוש, למטרות ימי כייף או ימי גיבוש לעובדים, מסגרות שונות לקשישים ועוד. הסדנא מאפשרת לאחד קבוצת אנשים ביחד דרך מכנה משותף אחד והוא אהבת השוקולד. אז איזה סוגים של סדנאות שוקולד קיימים?

 

סדנת שוקולד לילדים

סדנת שוקולד לילדים זו אולי הסדנא הפופולארית ביותר. הורים רבים, בוחרים לחגוג את יום ההולדת לבנם או בתם באמצעות סדנת שוקולד מפנקת ועשירה. את הסדנא ניתן להעביר בבית בחצר, בגן של הילדים, במסגרת בית ספרית, או בכל מקום אחר שבא לכם. בסדנא הילדים לומדים מהיכן מגיע השוקולד ובאמצעות פעילויות מגוונות ויצירתיות, הילדים נהנים מחוויה בלתי רגילה המאפשר להם ליצור, לטעום, להריח ולגעת בחומר הגלם האהוב עליהם יותר מכל. בסוף הסדנא הילדים חוזרים עם מיטב המטעמים אותם הכינו בסדנא, ארוזים באופן מיוחד.

 

סדנת שוקולד זוגית

אין כמעט בחורה שלא פינקו אותה בשלב כזה או אחר בחייה בבונבוניירה מפנקת עטופה בקופסת שוקולד אדומה ומהודרת. שוקולד הוא סמל הרומנטיקה – הוא מסעיר, הוא מעורר תשוקה ולכן סדנת שוקולד זוגיתהינה דרך נפלאה לחזק את הזוגיות, לשבור לכמה שעות את השגרה, להעצים אחד את השני ואפילו יכולה להיות דרך מיוחדת להציע נישואין. יש זוגות שבוחרים לפנק את בן או בת הזוג בסדנת שוקולד בתור מחווה זוגית. הסדנא הזוגית מאפשרת הצצה מיוחד לעולם השוקולד. במהלך הסדנא הזוג יתנסה ביחד כיצד להכין טראפלס שוקולד, פרלינים מהממים, הכנת משקאות מפנקים ועוד.

 

סדנת שוקולד למסיבת רווקות

מה יותר מקורי מלאסוף את כל החברות ביחד כשהכלה במרכז ולחוות ביחד, חוויה שוקולדית מסעירה. הסדנא מאפשרת לשבור את הקרח תוך זמן קצר, האווירה שנוצרת מחברת מיד בין כל הבנות, גם אם רובן לא ראו אחת את השנייה אף פעם. בסדנת שוקולד למסיבת רווקות, כבר בהתחלה מכינים משקה אלכוהולי עשוי שוקולד כדי להיכנס לאווירה של שמחה, כייף ושחרור. בנוסף מכינים שלל של פינוקים ביניהם סופלה שוקולד, ברכות מתוקות, מעדנים ופרלינים, כשהכלה כמובן במרכז העניינים.

 

כל הסדנאות אותן תיארנו מפעילות את כל החושים. במהלכה לומדים המון על חומר הגלם המופלא הזה, יוצרים יחדיו דברים וכל קבוצת אנשים נהנית בצורה מעט שונה מיתרונות הסדנא בה היא משתתפת. השתתפות בסדנא הינה הזדמנות יוצאת דופן, חוויה מעשירה שתיזכר לעוד שנים רבות.

הוסף תגובה