הזמנת שף פרטי הבית – מה חשוב לדעת?

אתם מאמינים כי גם המטבח הפרטי שלכם בבית יוכל להפוך למטבח שף המפיק מטעמים ומנות גורמה? תוך הזמנה של שף פרטי הביתה תוכלו ליהנות בעצמכם מארוחה נהדרת, להזמין אורחים לארוחה מיוחדת, לארח ארוחות חג מפתיעות וגם לתאם ערב זוגי רומנטי. גם הבשלנים הטובים ביותר נהנים מעת לעת לאפשר לאחרים לבשל בעבורם, הזמנת השף הפרטי תאפשר לכם להכיר טכניקות בישול חדשות וחומרי גלם חדשים.

מהו שירות שף פרטי?

מדובר בשירות חדש הצובר תאוצה בשנים האחרונות, אל ביתכם יגיע שף פרטי מנוסה יחד עם כל חומרי הגלם הדרושים. טרם הגעת השף תוכלו לשוחח עמו ולמנות את אופי האירוע, את הציפיות שלכם ואת ההעדפות האישיות שלכם. ישנה אפשרות לתיאום של תפריט בשרי, תפריט בסגנון מקסיקני פיקנטי, תפריטים חלביים ועוד. את הליך הבישול במטבח הופך השף לחוויה של ממש, האורחים יזכו להסברים, הדגמות, מנות טעימות ומעוצבות, סיפורים מיוחדים ושאר חוויות.

 

מתי כדאי להזמין שף?

א.      ארוחות זוגיות רומנטיות בבית, בצימר או בוילה לנופש.

ב.      אירוח ארוחות חג משפחתיות.

ג.       אירוח אירועים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, ימי גיבוש.

ד.      מסיבות חנוכת בית.

ה.      מסיבת לרגל היציאה לפנסיה.

ו.        ערב של כיף עם החברים, בני הזוג ובני המשפחה.

התפריט באירוע יורכב תוך התייחסות להעדפות האישיות שלכם ולאופי האירוע. ההמלצה שלנו היא בחירת מאכלים מוכרים יחד עם טעמים חדשים. הזמנת שף פרטי היא הזדמנות להרחיב את הידע הקולינרי שלכם עם טעמים חדשים. לקראת האירוע תתבקשו לעדכן את השף במספר האורחים הצפויים להגיע, כמו כן, עליכם לעדכן אותו בתפריט המבוקש בכדי לאפשר לו היערכות מוקדמת. השף מביא עמו אל מקום האירוע את כל הציוד הדרוש להכנת המנות וגם להגשתן. 

הוסף תגובה