הכנת סלט מטבוחה

הכנת סלט מטבוחה

 לאנשים שאוהבים, לא לשכוח שיש במתכון מרכיב מאד חשוב, והוא נותן את הטעם החשוב שבסלט, וזה כמובן שההכנה תהיה מכל הלב…………

לוקחים עגבניות רצוי הרבה משום שהכמות בבישול נהיית קטנה לאחר מכן, שוטפים ומנקים אותם מהקליפה, אפשר להרתיח אותם לפני כ 15 דקות בערך ואז יהיה ניתן לקלף אותם בקלות יותר, אך אפשר גם לקלף אותם לפני בלי להרתיחם רק שזה קצת קשה יותר.

לאחר שהם שטופים ומקולפים, חותכים את העגבניות לחתיכות קטנות – רצוי לחתיכות קטנות עד כמה שניתן, עניין זה מזרז את תהליך הבישול, לאחר מכן מכניסים את כל חתיכות העגבניות לתוך סיר שמתאים לכמות, ומבשלים עד אשר כל חתיכות העגבניות נהיים לעיסה אחת, כמובן שצריך לערבב תמיד תוך כדי, והערה חשובה מאד הבישול הוא ארוך קצת, יכול להגיע לשעה וחצי עד שעתיים ומשהו אפילו, תלוי בכמות.

תוך כדי הבישול, כאשר רואים שישנה עיסה אחידה פחות או יותר, מוסיפים שמן בישול, בהתאם לכמות, לא להגזים בשמן, ולוקחים כמה שיני שום 3 או 4 וקוטשים אותם לתוך העיסת עגבניות, מלח להוסיף ולטעום תוך כדי,עד אשר מביאים לטעם הרצוי, מוסיפים למי שאוהב צילי גרוס, יש גם מי שמבשל עם העגבניות גם פלפל חריף, מוסיף טעם המון,(פלפל חריף כשהוא חתוך קצוץ).

בזמן הבישול חשוב מאד להיות בקשר עין עם הסיר, ולערבב תוך כדי את העיסה בכל מהלך הבישול – חשוב שיהיה ערבוב תמידי, כיוון שהעגבניות נדבקים ויכולים להשרף בתחתית הסיר.  

ככל שזמן הבישול ארוך, כך העיסת עגבניות תהיה מושלמת יותר, וטעימה מאד, הבישול צריך להיות עד אשר הנוזל הולך ופוחת בסיר, ונשאר שמן בלבד והעיסה נהייתה מטוגנת, והצבע צריך להיות אדום אדום… רק אז יודעים שזה מוכן….

זהו מתכון שניסיתי בעצמי, בדומה למתכונים אחרים עם שינוי (רוב המתכונים זהים כמעט עם שינויים קלים) שהם בעצם שינוי, לפי הטעם שאותו אתם אוהבים…………כפי שאמרתי ההכנה צריכה להיות, הכי חשוב מכל הלב.

שיהיה בתאבון…………………

הוסף תגובה