המדריך המלא לבחירת מרפאת ניתוח אף

ניתוח אף הנו ניתוח המשלב רפואה עם מראה חיצוני, ועל כן זהו ניתוח שנדרש לשם תיקון פגמים משני תחומי חיים אלו. ייתכן כי מי מכם הסובל מקשיי נשימה – יימצא, לאחר בדיקת רופא, כמי שסובל מאי סימטריה בנחירי אפו, למשל. זה, לצורך העניין – הליך רפואי נטו, שכן מחיצת האף, שהיא זו שמפרידה בין שני הנחיריים נמצאת שלא במרכז האף, ולשם כך נדרש ניתוח אף  אשר יתקן זאת. דוגמה נוספת, הפעם מהתחום הפלסטי, קשורה לאף שצורתו החיצונית עקומה לימין או לשמאל, או אף שאדם מסוים לא מרוצה מהמראה שלו. ייתכן כי מדובר בדוגמן אשר זקוק לאף בעל מראה נאה יותר עם צורה מחמיאה יותר, למשל. ללא קשר באיזה מצב אתם נמצאים, אנו נדריך אתכם כיצד למצוא את מנתח האף הטוב ביותר עבורכם.

מהו התקציב המבוקש?

בשאלה זו מתחיל, כידוע, כל דיון צרכני. ברור כי בהינתן שאפשרויות התקציב שלכם אינן מוגבלות – עדיף לפנות למרפאות הפרטיות אשר משאביהן אינם תלויים במדינה, ועל כן תזכו לכוח אדם מיומן ובעל שם ארצי או עולמי, וגם לעבודה עם תשומת לב מלאה, ללא אילוצי זמן בדומה לנעשה בבתי חולים ציבוריים, אשר בהם – יום עבודה חולף לו כסרט נע, עם זמן מועט PER פציינט. מאידך, ישנם רופאים המועסקים גם בבתי חולים ממשלתיים אשר טיבם כה מוחלט שאין חשיבות היכן הם עובדים. כשאתם אצל רופא כזה אתם תהיו בידיים טובות בכל מקרה, ולכן כאשר זהו האדם שמנתח אתכם אולי אפילו עדיף לכם שזה יהיה בבתי החולים הציבוריים כדי לחסוך בתשלום יקר יחסית על רפואה פרטית.

פרמטרים נוספים שיש לבדוק בטרם בוחרים מרפאה

כאן, מחיר הניתוח כבר ידוע לכם, אבל כפי שוודאי דמיינתם, יש הוצאות נלוות שחשוב לברר כמה הן הולכות לעלות לכם. בבתי חולים ממשלתיים, בדרך כלל מחיר הניתוח כולל את כל ההוצאות הנלוות, כולל הוצאות האשפוז, ההחלמה בחדר בית החולים, והבדיקות שעליכם יהיה לעבור טרם הניתוח. בבית חולים פרטי חשוב ממש לבדוק מהו מחיר המחירון לכל שירות: יום אשפוז, יום החלמה, בדיקות מעבדה לפני הניתוח, וכד'.

מצאתם הצעה לניתוח אף זול באופן ניכר מהאחרות? אל תמהרו לסגור

התייעצו עם חברים, או מנותחים קודמים שטופלו במסלול אשר מצאתם, ונסו למצוא סיבות מדוע רק שם ניתוח אף עולה כמו שהוא עולה. בררו מה הייתה איכות ההחלמה מהניתוח, וכיצד סייע הניתוח לפציינט לממש את שתכנן: האם מראה האף בהתאם לבקשתו, וללא תופעות לוואי? כמובן שכדאי גם לבדוק מי היה המנתח בניתוח הזה, והאם שמו הולך לפניו לטוב, או לרע: בדקו מה היו הפרויקטים האחרונים שלו, מי היו לקוחותיו, ומה הייתה מידת שביעות הרצון שלהם מהטיפול שקיבלו.

הוסף תגובה