המומחים עונים : איך להפוך למטפל או מדריך Nlp

מעמד של מטפל או מדריך NLP יושג רק לאחר השלמת מסלולי ההכשרה והלימוד הדרושים. כמו בכל תחום אחר, גם מדריכים או מטפלים בשיטת NLP מחויבים בהצגת כישורים גבוהים. העיסוק בתחום הטיפולי או בענף ההדרכה מביא עמו דרישות גבוהות מאוד, משרה של מטפל או מדריך מטילה על העוסקים בה אחריות רבה כאשר השלב הראשון יהיה קבלת ההכשרה המתאימה תוך השתתפות בקורסים מקצועיים ותרגול רב של טכניקות השיטה.

 

מהו קורס NLP?

במהלך הקורס למדים המשתתפים להכיר לעומק את טכניקות השיטה תוך השמתן כגישה טיפולית לכל דבר. טכניקת NLP מתבססת על יכולות תקשורת תוך אישית ויכולות תקשורת בין אישית, על המדריכים והמטפלים לשלוט היטב בשתי הטכניקות ובכל שאר הכלים עליהם מתבססת הטכניקה. מטפל מוסמך הוא כזה אשר מסוגל לזהות את הרצונות האישיים שלו, לתקשר עם תת המודע שלו, להתחבר אל העצמה הפנימית שלו, לנצל נכונה את המשאבים האישיים שלו ולחיות חיים של מימוש מקצועי ואישי.

במהלך קורסי ההכשרה למדים המשתתפים תחילה להכיר את עצמם ולצלול אל תוך התודעה הפנימית שלהם, רק בהמשך הדרך הם למדים לטפל גם באחרים. בכדי ללמוד NLP למטרת עיסוק מקצועי בתחום יש להשלים קורס מתקדמים המיועד למדריכים, הקורס הבסיסי מספק בעיקר את היכולת לטפל בעצמכם.

תכנית לימוד למדריכים ומטפלים

תהיה זו תכנית לימוד המתרכזת בחוויות אישיות, פיתוח יכולות וגם התנסות בכלים טיפוליים, במהלך הקורס למדים המשתתפים כיצד לחזק את המשאבים העומדים לרשותם, איך לפתח את היכולות האישיות שלהם וכיצד להפוך למדריכים ומטפלים. בין התכנים הלימודיים בקורסי NLP : טכניקות הגדרת מטרות, טכניקות עבודה עכשוויות, מעגל חוויה, חיזוק משאבים אישיים ויכולות קיימות. קהל היעד של הקורס הוא מאמנים ומטפלים העוסקים בתחום הטיפולי המבקשים להעשיר את היכולות האישיות ואת כישורי הטיפול שלהם. 

הוסף תגובה