המסע שלי עם גיבינג מאת יהודית גרובר

בעידן בו כולם נמצאים במרדף אינסופי אחר קריירה, כסף ומה לא? למי יש זמן לעצור ולחשוב, בשביל מה ולמה אני חי? הניתוק הרגשי והמעשי שלנו מהתהליך הכללי שמפתח את האנושות בעל כורחה גורם לתחושת אי סיפוק מהחיים.

 דניאל גיבור העלילה יוצא עם גיבינג חברתו למסע מיוחד במינו בו הם נפגשים עם מרכיבי הבריאה דרך חוויה ישירה. בדרכם הוא פוגש אישה מסתורית, יונה פלאית ומלאכים המסייעים ומדריכים אותו אל גילוי שישנה את תפיסת עולמו.

 מתוך הספר :

 ו..את יודעת, העולם הוא כמו משחק פאזל ענקי;

והחלקים שמרכיבים אותו הם את אני וכל הדברים שקיימים,

וכשהם מתחברים אל המקום שנוצר רק עבורם

מתרחש קסם האהבה שהוא הכוח החזק מכולם."

רק אם נלמד איך המערכת הכללית עובדת תתגלה בפנינו אפשרות להבין את המציאות בה אנו חיים.

 ביריד  הספרים שנערך בירושלים, משך הספר את תשומת ליבו של סטיבן, סוכן ספרים מארצות הברית, ומוציא לאור בעצמו ספרות ברוח הקבלה. עם שובו למולדתו שלח סטיבן, ליהודית דוא"ל בו הביע את רצונו לתרגם אותו לשפה האנגלית,ולהפיצו בחנויות הספרים בהן הוא מציג את ספריו. כשסיפרה לי יהודית את השתלשלות הדברים, שלטענתה "אין כזה דבר במקרה". שתקתי וחייכתי. כעבור כמה דקות נרגשות שאלתי אותה; עכשיו שזה קורה,מה את בכל זאת מאחלת לעצמך? והיא כהרגלה פצחה במונולוג הבא:

אני מאחלת לכולנו שנזכה להתעלות מעל הקשיים שעומדים לפנינו ושנממש  את השלום בינינו למען ילדינו ולמענינו ויחד נגלה את השפע הוד וההדר שקיים בעולמינו.

הספר, למרות  שעוצב בפורמט של ספר ילדים, הוא למעשה חסר גיל. ילדים בני 6 ימצאו בו עלילה סוחפת, מרתקת, מחכימה ומלאת תוכן כמו גם בני הנוער, ואף הבוגרים שבנו.

 על המחברת :

במהלך מסע הלמידה בחייה נפתחה יהודית אל עולם הרפואה המשלימה, התמחתה בשיטת הרייקי, בדרך נחשפה לאינדיאנים, מהם למדה את הקשר עם הטבע ,למדה פילוסופיה סינית ואת תורת הדאלי לאמה.

הידע הרב שצברה הביא אותה להקים בגליל המערבי מרכז למידה מיוחד במינו המשלב חופשה למידה וטיפולים ואף להקים בית ספר לרייקי בפילדלפיה  ארה"ב,  ומאז 1994 היא מלמדת ילדים נוער ומבוגרים בארץ ובחו"ל.

  קריאה נעימה, ומעוררת התפתחות .

הוסף תגובה