העלמת נימים בלייזר ברגליים בפנים ובאף בדרך הקלה ביותר

אנשים רבים סובלים מנימים, שמשתקפים מתחת לפני העור בצבעי כחול או אדום בולטים. בחלק מהמקרים מדובר על קווים עדינים ואילו במקרים אחרים, מדובר על רשת "קורי עכביש". התופעה מתרחשת בעיקר באזור הפנים או באזור הרגליים, וגורמת למטרד אסתטי משמעותי עבור לא מעט אנשים. יש להדגיש כי לא מדובר על תופעה מסוכנת, אך היא פוגמת במראה האחיד של העור ויוצרת מראה מבוגר יותר. לכן אנשים רבים בוחרים להעלים את התופעה אחת ולתמיד, באמצעות טיפולים שונים הקיימים היום בשוק. העלמת נימים בלייזר נחשבת לתופעה הפופולארית והיעילה ביותר, היות והטיפולים מהירים, מדויקים ואינם גורמים לכאב, צלקות או תופעות לוואי שונות.
העלמת נימים בלייזר לעומת שיטות אחרות שקיימות היום בשוק
טכנולוגיית הלייזר נחשבת למשוכללת ביותר, בזכות היכולת שלה לחשב מראש את העומק של הנימים, ובכך לספק עוצמת גל מדויקת שתחדור לשכבת העור המתאימה. הדבר מאפשר להמיס את השורש של הנימים ולכווץ אותם. לאחר טיפול בודד או שני טיפולים לכל היותר, נעלמים יותר מ- 80% מהנימים, כאשר חלקם נעלמים כבר במהלך הטיפול עצמו. הטיפול אינו מצריך הרדמה, הוא אינו פולשני ואינו גורם לכאב. לעומת זאת, הסרת נימים באמצעות גלי רדיו למשל, מתבצעת בהרדמה מקומית, במהלכה מוחדר צנתר דק לרגל של המטופל. הצנתר מעביר את גלי הרדיו, אשר מגיעים לכלי הדם ברגליים ופולטים חום שמכווץ אותם. הטיפול ממוקדם לנימים הרצויים והוא מתאים לאזורי טיפול שבין הברך למפשעה. אופציה נוספת היא הזרקת סקלרוזנטים ישירות לתוך כלי הדם, דבר שגורם לחסימה מלאה ולהיעלמותם. הטיפול כרוך בתחושת צריבה ותופעות לוואי הכוללות אדמומיות, נפיחות ורגישות למגע. שיטה וותיקה יותר, היא ניתוח סטריפינג. הניתוח מתבצע בהרדמה, שבמהלכה המנתח מוציא את כלי הדם הבעייתיים מתוך הגוף של המטופל. הטיפול עלול להשאיר צלקות.
מדוע כדאי לבחור בטיפול העלמת נימים בלייזר?
לעומת שיטות אחרות הקיימות היום בשוק, טכנולוגיית הלייזר מאפשרת את הפתרון הקל והיעיל ביותר. הטיפול אינו פולשני, ולכן הוא אינו מצריך הרדמה, אשפוז בבית חולים או תקופת החלמה ארוכה. למעשה, ניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום, היות והטיפול אינו כולל כלל תופעות לוואי. במהלך הטיפול המטופל אינו חש כל תחושת כאב. ישנה תחושת חמימות או צריבה חלשה בלבד, בעוצמה שוות ערך לטיפול פילינג כימי. מחיר הטיפול נחשב למשתלם ביותר ביחס לשאר השיטות, היות והוא עומד על כמה מאות ₪ בלבד, בהתאם לרמת ההתפשטות של הנימים. 

הוסף תגובה