הסרת נקודות חן,הסרת נגעי עור – מרכזי האסתטיקה המובילים בלייזר בפריסה ארצית

הסרת נקודות חן,הסרת נגעי עור – מרכזי האסתטיקה המובילים בלייזר בפריסה ארצית

לא מעט אנשים סובלים משומות, נקודות חן ונגעי עור שונים, המפריעים למראה האסתטי של העור שלהם. בחלק מהפעמים מדובר על בעיה אסתטית בלבד, היות ונגעי העור מפריעים למראה האחיד והחלק של העור. הדבר עלול להשפיע על תחושת הביטחון העצמי, במיוחד אם מדובר על נגעי עור באזור הפנים. בפעמים אחרות, מדובר על נגעים המפריעים מבחינה פונקציונלית, כמו למשל נגעים המפריעים לגילוח, נקודות חן המפריעות ללבישה נוחה של החזייה וכדומה. במקרים מסוג זה, חשוב קודם כל לקבוע תור לרופא שיוכל לאבחן את נגעי העור, על מנת לשלול מצב של נגעים ממאירים. במידה ומדובר על נגעי עור שפירים, מומלץ לבחור בטכנולוגיית הלייזר, על מנת להיפטר מהם אחת ולתמיד.

כל מה שחשוב לדעת לגבי הסרת נקודות חן ונגעי עור

אומנם ניתן למצוא היום בשוק לא מעט שיטות שונות לצורך הסרת נקודות חן והסרת נגעי עור, שומות ונקודות חן, אך מומלץ לבחור בשיטה החדשנית והיעילה ביותר. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת שיטה יעילה, מהירה ובטוחה לצורך הסרה מושלמת של נגעי העור השונים. השיטה שונה משאר השיטות הישנות, היות והיא אינה פולשנית, אינה מותירה צלקות ואינה מכאיבה למטופל. כמובן שמדובר על טכנולוגיה שקיבלה את אישור משרד הבריאות והיא עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר של ה- FDA האמריקאי. לעומת שיטות ההסרה האחרות, הטיפול בלייזר אינו פוגע בשכבת העור העליונה, ולכן אינו גורם לצלקות או לתופעות לוואי שונות. אורך הגל נקבע בהתאם לסוג הנגע של המטופל, על מנת למנוע נזק מיותר לעור. המכשיר שולח קרני לייזר המייצרות חורים מיקרונים בתוך הנגע, דבר שגורם לחימומו ולהסרתו. כתוצאה מכך, נוצרת רקמת עור חדשה ובריאה, המחליפה את מיקומו של הנגע.

ההבדלים בין השיטות הישנות להסרת נגעי עור לבין טכנולוגיית הלייזר

השיטות הישנות כוללות לרוב טיפול פולשני, המצריך מספר טיפולים וכרוך בהרדמה, אלחוש ותחושת כאב. הסרת נקודות חן בחנקן נוזלי למשל, כוללת שימוש בחומצות המבוססות על יוני נחושת, אשר גורמות לכוויה באזור של הנגע. כתוצאה מכך, נוצרת צלקת בהירה, דבר שעלול להפריע לכל מי שהפן האסתטי חשוב לו. כמו כן, הסרת הנגע בצורה כירורגית, נחשבת לפופולרית יחסית, אך הבעיה היא שיש צורך בתפרים, דבר שכמעט תמיד מותיר צלקות. בנוסף לכך, ניתן להשתמש במחט חשמלית, אך הדבר מוביל לאדמומיות רבה באזור ותחושת כאב. טכנולוגיית הלייזר לעומת זאת, אינה מצריכה תפרים, הרדה או אלחוש, היא אינה מלווה בכאב ואינה מותירה צלקות.

הוסף תגובה