העלמת נימים בלייזר ללא כאב או סימן

העלמת נימים בלייזר ללא כאב או סימן

אנשים רבים סובלים מתופעה של נימים שמופיעים באזור הפנים או הרגליים, ופוגמים במראה החלק והאסתטי של העור. מדובר על אותם כלי דם קטנטנים שמשתקפים מתחת לעור בצורת קווים כחולים או אדומים, ומהווים בעיה אסתטית. החדשות הטובות הן, שניתן לטפל בבעיה בצורה פשוטה ומהירה, העלמת נימים ברגליים ובפנים באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית ובטוחה לחלוטין לשימוש. לרוב מדובר על 1 – 2 טיפולים לצורך הגעה לתוצאה האופטימלית ביותר. הטיפול עצמו מהיר ונטול כאבים, לכן אין שום סיבה להמשיך לסבול או לחוש חוסר ביטחון. יש לציין כי לנימים יש נטייה להתפשט דבר שמחמיר את הבעיה האסתטית, לכן חשוב לטפל בהם מוקדם ובכך להבטיח שהם לא יחזרו יותר לעולם. למעשה, חלק מהנימים נעלמים כבר תוך כדי הטיפול, בעוד אחרים ייעלמו לאחר מספר שבועות.
העלמת נימים בלייזר – הדרך המושלמת לעור חלק ואחיד
היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של שיטות שונות שנועדו לצורך הסרת נימים מאזור הפנים או הרגליים, אך לא ניתן כלל להשוות אותם לטכנולוגיית הלייזר מהדור החדש. מכשיר זה מסוגל להסיר את הנימים המעיקים ללא שום תחושת כאב וללא סימנים או צלקות. התוצאות נראות כבר בתום הטיפול הראשון ואין שום צורך בזמן החלמה, כך שניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום. באמצעות התאמת אורך הגל המתאים ביותר לגודל הנימים ולמיקום שלהם, ניתן להמיס את שורש הנימים ובכך לסלק אותם מפני העור בצורה הפשוטה והטבעית ביותר. הדיוק של המכשיר מונע תופעות לוואי שונות, היות והוא פועל על הנימים בעומק המדויק ביותר, מבלי לפגוע בעור שמסביב.
כל היתרונות של העלמת נימים בלייזר
קודם כל, חשוב להדגיש כי מדובר על טיפול קצר, מהיר ואינו פולשני. הטיפול אינו מצריך אשפוז, הרדמה או תקופת החלמה מסוימת, היות וניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול. באמצעות טיפול בודד או שניים, ניתן להעלים יותר מ- 80% מהנימים המצויים באזור הטיפול. ללא שום סיכון לתופעות לוואי, סימנים או צלקות, ניתן אחת ולתמיד להעלים את הנימים שפגמו בשלמות העור שלכם. הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר חדשני, שעומד בכל התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות. אורך הגל מותאם בצורה מושלמת לכל מטופל, בהתאם לסוג העור שלו, לאזור הטיפול ולגודל הנימים. טיפול זה הוכח בתור הטיפול היעיל והמומלץ ביותר לתופעה, היות והוא מעלים את הנימים מהשורש ומונע את חזרתם. אין שום צורך בהכנות מסוימות לקראת הטיפול ואורכו של כל טיפול נמשך כ- 20 דקות בלבד.

הוסף תגובה