הפעלות לימי הולדת –בחירה לאירוע מוצלח

אין חוויה כייפית ונעימה יותר מלראות את ילדכם נרגש ומאושר ביום ההולדת שלו, הוא חיכה וחיכה ליום המרגש הזה והנה הוא הגיע בגדול! ההפעלה שבחרתם היא הכי מקצועית ומותאמת עבור קבוצת הגיל, חבריו מרותקים ומסוקרנים לכל אורך הפעילות ויום ההולדת הופכת להיות חוויה מרגשת,מיוחדת ובלתי נשכחת עבורו ועבורכם.

אם אתם שואלים כיצד ניתן לבחור הפעלה שמתאימה לילדכם, בשפע ההיצע שקיים היום בשוק ולמכסם את התקציב אותו הקצתם לאירוע זה , אתם צודקים , זוהי משימה לא פשוטה ופעמים רבות הורים פשוט הולכים לאיבוד בשפע ההיצע הקיים היום בשוק ולבסוף מתייאשים ועושים בחירה שאינה תמיד מתאימה .במאמר זה ננסה לתת מענה לשאלות הרבות ולתת דגשים חשובים לבחירת הפעלות לימי הולדת . כפי שנאמר קודם התחרות בשוק ההפעלות גדולה ביותר כיום ולכן יש להתמקד היטב בכמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור את המפעיל המתאים ביותר :

1.החלטה תקציבית- החליטו על תקציב ליום ההולדת, סכום שמקובל עליכם ותקרת סכום שאותו אינכם מעוניינים לחרוג ממנו. סכום זה ינחה אתכם בבחירה בהמשך.

 

2. רצון הילד – שוחחו עם ילדכם ובררו עימו כיצד היה רוצה לחגוג את יום הולדתו ? האם הוא מעוניין ביום הולדת מצומצמת של קבוצת חברים קטנה או ביום הולדת הכוללת חברי גן או כיתה ?

3. יום ההולדת  – בחרו קונספט שיהווה נושא יום ההולדת כגון – יום הולדת נסיכות,יום הולדת אבירים, פיראטים, גיבורי על יום הולדת כדורגל וכו'..בדקו עם ילדכם האם יש דמות איתה הוא מזדהה או תחביב כגון יצירה שניתן לשלב ביום ההולדת ? באופן זה תוכלו לשתף את ילדכם בהכנות ליום ההולדת  ולתת לו להרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מצוות ההפקה וכן בכך אתם נותנים ביטוי בחגיגה לדברים שהוא אוהב ומזדהה איתם. 

4.גיל הילדים- האם מדובר בגילאי הטף 3-4 או בגילאי החובה 5-6 . יש לזכור שבגילאי הטף  הריכוז קצר יותר ואין להעמיס בהפעלה אורכה מעל חצי שעה וכן כי ריבוי הגירויים יכול להפריע. בגילאים גדולים יותר זמן הריכוז ארוך יותר ויש למצוא הפעלה שמסוגלת לסקרן את הילדים ולעניין אותם לאורך זמן . יש מקרים בהם הקהל הוא משולב ואז צריך לבחון מהו היחס בגילאי הילדים ולפי הרוב הגילאי להחליט.

5. כמות הילדים -האם מדובר בקבוצה קטנה של 15-20 ילד מכסימום או קבוצה כ

גדולה של 30 -50 ילדים? נושא זה חשוב גם מבחינת מיקום,הגברה,כמות משחקים,חלוקה לקבוצות,גיוון הפעילויות .

6. בחירת ההפעלה עצמה- מומלץ להחליט בשיתוף עם ילדכם אם הוא מעדיף מפעיל שינחה את האירוע או אולי לשלב בין משחקים ואטרקציות שונות כגון מתנפחים, משחקי מים – כל אלו בהתאמה לגיל הילדים וכמות המוזמנים . מומלץ לעשות סקר שוק , לברר מחירים , המלצות מחברים , המלצות מאתרי אינטרנט ואפילו לבקש מהמפעיל לתת לכם ממליצים . שימו לב – כדאי מאוד לבדוק האם המפעיל בעל ניסיון, לאלו גילאים הכי מתאימה הפעילות שלו ומהי כוללת בדיוק. במידה ובחרתם באטרקציות לימי הולדת, צריך להקפיד על חברה בעלת ניסיון, ומקצועיות שיכולה גם לסייע לכם בייעוץ והתאמת הפעילויות לגילאי המסיבה . לסיכום,בדיקה וחשיבה מקיפה ומשותפת תוכל לסייע לכם בבחירת הפעלה מוצלחת למסיבת יום ההולדת כך שתהיה חווייתית ומוצלחת. 

הוסף תגובה