הצערת העור בלייזר פוטונה 4D מהפכה בתחום האנטי אייג'ינג

הצערת העור בלייזר פוטונה 4D מהפכה בתחום האנטי אייג'ינג

עור הפנים שלנו משתנה עם השנים, כמו כל דבר אחר בגוף שלנו. לכן מי שמעוניין לשמור על מראה צעיר ורענן לאורך זמן, חייב להשקיע בטיפולים חדשניים שיוכלו לשפר את מרקם העור, רמת האלסטיות שלו, המראה הכללי שלו ועוד. עור פנים צעיר ורענן יכול לתרום המון לביטחון העצמי, להרגשה הפנימית ולתחושה הכללית, לכן כדאי להשקיע בכך ולא להזניח את העור שלכם. אחד הטיפולים החדשים והיעילים ביותר, הוא הצערת העור בלייזר פוטונה D4. מדובר על טיפול חדש מתחום האנטי אייג'ינג, אשר מחליף למעשה את הצורך בניתוח מתיחת פנים או הזרקות בוטוקס למיניהן. הטיפול מושלם עבור כל מי שמעוניין בכל היתרונות של עור חלק, מוצק ובריא, ללא צורך בטיפולים פולשניים, כאבים מיותרים או זמן החלמה ארוך.
הצערת העור בלייזר פוטונה 4D – למראה צעיר ורענן יותר
קודם כל, חשוב להדגיש כי על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית, יש צורך בין 2 – 4 טיפולים בלבד. כל טיפול מעודד ייצור של קולגן וסקרטין , שגורמים להתחדשות העור וליצירת מראה צעיר ורענן יותר. טיפולים אלו נחשבים ליעילים ולמהירים ביותר בתחום, היות והעור נראה מתוח, אלסטי וצעיר יותר, תוך זמן קצר במיוחד. למעשה כל טיפול מורכב מארבע טכניקות חדשניות (SMOOTH, FRAC3, PIANO SUPERFICIAL), שהשילוב שלהן מוביל לתוצאה הרצויה של עור פנים אחיד, זוהר וחלק, ללא שום צורך בניתוחים, כאבים או זמן החלמה ארוך. ניתן לבצע את הטיפולים על אזור הפנים והצוואר, אזור המחשוף, רגליים, ישבן, בטן וזרועות. אזורים אלו יזכו לתוצאה הטובה ביותר. טכנולוגיית הלייזר פוטונה D4 מאפשרת יצירה של צריבה מבוקרת של העור עד לשכבת הדרמיס. הדבר מוביל לקילוף שכבת העור העליונה, בעוד ששכבת העור התחתונה מייצרת תאים חדשים וקולוגן במהירות גבוהה יותר. כתוצאה מכך, נוצר תהליך טבעי של חידוש העור, הגורם להעלמה של קמטוטים, פיגמנטציה ושאר סימני הגיל השונים.
כל הסיבות להתנסות בטכנולוגיה החדשה
הצערת העור בלייזר פוטונה D4 יכולה לשפר בצורה משמעותית את מרקם הפנים, להבהיר כהויות ולמצק את העור. הטיפול מספק אפקט של מתיחה בעור הפנים ומפחית בצורה משמעותית את קמטוטי ההבעה, דבר שמייצר מראה צעיר ורענן יותר. כמו כן, הטיפול מעולה לצורך טשטוש צלקות או סימני אקנה, הסרה של כתמי פיגמנטציה ויצירת עור אחיד וחלק. מעבר לכך, יש לציין כי הטיפול מדויק במיוחד ומאפשר חדירה לשכבות העור העמוקות, דבר שמהווה תחליף מעולה לניתוחי פנים למיניהם.

הוסף תגובה