הצעת מחיר לביטוח רכב

לאחר שרכשתם את רכב החלומות שלכם והתחלתם לקלף אותו מן הניילונים הרבים שמכסים כל פינה בתוכו, הגיע לו הזמן לבצע כמה שיחות טלפון ולבדוק את השטח מבחינת העלויות אותן תצטרכו לספוג עבור תשלום של ביטוח רכב.

ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב כמעט בכל אתר של חברות הביטוח הבולטות ודרך אתרים נוספים בעלי עניין.

 

בשל ריבוי של חברות ביטוח רכב, ישנה תחרות מאוד גבוהה על כיסו של הצרכן .

עובדה זו הופכת את העניין למשתלם במיוחד עבור הצרכן שיכול לקבל תנאים שמתאימים לו במינימום של עלות.

 

למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

 

קחו בחשבון שישנם משתנים אשר יכולים לגרום לביטוח שלכם להיות יקר מאוד או זול יותר, וזה תלוי הרבה פעמים בניסיון שלכם בתור נהגים, במקום המגורים שלכם, בבריאות שלכם ובסוג הרכב שבחרתם לרכוש.

הרבה פעמים אנשים לא לוקחים בחשבון את כל המשתנים הללו ומגלים רק לאחר הרכישה כי ההוצאה החודשית (שלעיתים רבות מדובר בהלוואה חודשית), מהווה רק חלק מסך ההוצאות אשר הינן גבוהות מן הצפוי וגורמות להוצאות כספיות גבוהות מידי שיכולות לפגוע באיזון של חשבון הבנק.

 

חברות ביטוח רכב רבות מבינות היכן הן תצטרכנה לשלם יותר למבטח והיכן פחות ומראש גובה סכומי ביטוח גבוהים יותר על אותם מקרים בהם ההסתברות לגניבת רכב או לתאונה גבוהה יותר.

אם כבר מדובר במצב נתון, חפשו את ההצעה המשתלמת ביותר, רק וודאו כי המחיר אינו בא בחשבון על השירות שתקבלו בשעת הצורך.

שימו לב אם ישנן התניות מסוימות ועברו על כל האותיות הקטנות, לא משנה כמה נחמד המוכרן וודאו עימו את כל התנאים טרם ביצוע חוזה עם חברת הביטוח אותה הוא מייצג.

הוסף תגובה