הרמת עפעפיים להשיר מבט אל החיים

הרפואה הקוסמטית התקדמה בצעדי ענק בשנים האחרונות. כיום ניתן להצעיר את מראנו להפרד מפגמי גיל בקלות ותוך הסתמכות על טכניקות מנוסות וטכנולוגיות חדישות. לניתוח קוסמטי של הרמת עפעפיים יש השפעה אסתטית עצומה אך גם יתרון מורגש של הגדלת שדה הראייה, לכן זהו הליך שמשתלם לעשותו למען ההרגשה העצמית הטובה ובמשופרת, למען הרושם החיצוני הצעיר והרענן, ולמען שמירת שדה הראייה שלנו פתוח וללא הפרעות שנובעות מגילנו. הפרוצדורה הרפואית של הרמת העפעפיים היא קלה יחסית, לרוב כרוכה רק בהרדמה מקומית וימי התאוששות מעטים בבית, והתוצאה ניכרת ומספיקה לרוב לתקופת חיים שלמה מבלי לאבד מהאפקט הרצוי. אם לוקחים בחשבון שהעיניים שלנו אינן רק החלון שלנו לעולם החוצה אלא גם הפרט הראשון ממנו מתרשמים אחרים כשהם מביטים בנו, מבינים שבחירה בהליך הקצר והפשוט יחסית שנותן תוצאות ברורות היא המלצה חמה לכול מי שסובל מצניחת עפעפיים האופיינית החל מאמצע החיים והלאה, ורוצה לשפר את מראהו וראייתו.

למה אפשר לצפות מהניתוח הפשוט

הרמת עפעפיים פותרת כמה לקיוי מראה שונים סביב העין, שנגרמים עקב שומן המתרכז סביב העין יחד עם צניחת עפעפיים האופיינית לגיל.  את הניתוח ניתן לבצע כניתוח המתרכז בעפעפיים התחתונים, בעפעפיים העליונים או גם בעפעפיים העליונים וגם בתחתונים, בהתאם לאופי הליקוי, מבנה הפנים וסוג העור, והציפיות וההעדפות שלכם מהתוצאה הסופית המבוקשת. בכול מקרה חובה קודם כול להבדק על ידי רופא עיניים מומחה, ובמקרים בהם צניחת עפעפיים מקטינה גם את שדה הראייה שלכם, יש לכם עילה ברורה לבקש מקופת החולים שלכם הוצאות השתתפות במסגרת הביטוח שלכם. ניתוח הרמת העפעפיים מסלק את העור העודף מחלק העפעף המנותח, מסלק את השקיות הבולטות תחת העיינים, מעלה את זווית העין החיצונית כפי לזווית המאפיינת עיניים צעירות, ואף תורמם בעקיפין מילוי השקע תחת העפעף התחתון.

זמן ההתאוששות

פרוצדורת הרמת עפעפיים היא קלה יחסית, מדובר בהרדמה מקומית ובניתוח שפרקו קצר בכשעה בערך, אך תלוי בהיקפו. לאחר הניתוח אפשר להשתחרר הביתה או לשהות במרפאה עוד כמה שעות עד שחשים בטוחים מספיק. כמובן יש לדאוג למונית או לנהג מלווה הביתה. בבית יתכנו כאבים מקומיים ובשלם ירשמו לכם משככי כאבים אשר יסייעו בהפגת הכאב. רצוי להשאר עם ראש מוגבה בשעות הראשונות בבית, ובהדרגה לשוב אל תנוחות השכיבה המוכרות. במקרה יובש בעיניים ניתן להשתמש בטיפות עיניים בכפוף להמלצת הרופא המטפל. בשבועיים הראשונים צפויים שטפי דם מקומיים באיזור המנותח, תופעה של דמע יתר, או רגישות מוגזמת לחום ולקור באיזור המנותח, אך לאחר שבועיים הם צפויים להעלם ואתם יכולים לשוב לשגרה. רצוי שלא להחשף לשמש ולהמעיט ביציאות החוצה במהלך השבועיים הראשונים, ואם בכול זאת בוחרים לצאת חובה להשתמש במשקפי שמש בעלי עדשה גדולה המכסה את העפעפיים לגמרי על מנת שלא להאט את ההחלמה עקב חשיפה לקרינת השמש.

הוסף תגובה