התוסף הטוב ביותר עבורך

תמיד חשוב לוודא כי אנחנו עושים כל מה שניתן על מנת שהגוף שלנו יהיה חזק ובריא שזה אומר לבצע פעילות גופנית ולאכול הרבה מוצרי מזון טבעיים ולא מעובדים אשר מכילים את כל הויטמינים והמינרלים שהגוף שלנו זקוק כדי שיוכל לתפעל את עצמו בצורה טובה ולמנוע מחלות.

 

אולם, נראה כי במצבים מסוימים גם התזונה הבריאה ביותר לא יכולה תמיד לספק את מה שהגוף צריך כדי להיות בריא וחזק ולכן ישנם רופאים רבים שכבר ממליצים בפה מלא להוסיף אל הטיפולים שניתנים על ידי מערכת הרפואה המסורתית, גם השלמת הטיפול על ידי תוספי מזון שנלקחים לפי הצורך של כל אדם בצורה פרטנית.

כדי לדעת בדיוק איזה תוסף כל אדם צריך, יש לבצע בדיקת דם ולשוחח עם הרופא אשר מכיר את ההיסטוריה הרפואית של כל מטופל.

 

 

תוספים לילדים בחורף

ישנם הורים רבים אשר מבצעים הוספה של תוספים לתזונה היומית של הילדים על מנת לקצר את משך זמן המחלה ואף למנוע אותה כליל, כמו תוספת של ויטמין C לתזונה שלהם על ידי סירופ המותאם במיוחד לילדים ומסייע להילחם במחלות החורף שיכולות להימשך תקופה ארוכה ללא הטיפול המתאים. בהרבה מקרים נמצא כי ויטמין זה מסייע לקצר את משך המחלה במספר משמעותי של ימים ולכם הוא מומלץ גם על ידי הרופאים בתור טיפול אפשרי לעונת החורף עבור חיזוק המערכת החיסונית לילדים וגם למבוגרים.

 

 

מתי עוד מומלץ לצרוך ויטמין סי?

אם אתם מעשנים דעו כי אספקת הויטמין הזה נגזלת על ידי העישון, הוסיפו לתזונה היומית ויטמיןC בתוסף תזונה שיסייע לגוף לקבל את המנה היומית שלה הוא זקוק על מנת לתפקד בצורה יעילה.

ויטמין סי מסייע בפירוק של כולסטרול בדם ולפיכך מסייע במניעה של מחלות לב.

רוצים לשמור על מראה עור בריא ורענן? צרכו ויטמין סי! הוא מסייע ביצור של קולגן ובריפוי של פצעים.

הוסף תגובה