זמני הדלקת נרות השבת

עבור המשפחה שלי, זמן הדלקת נרות שבת הוא זמן קסום. מדי יום שישי אני בודקת את זמן הדלקת נרות השבת על לוח מגנט שממוגנט אצלי על המקרר, (מתנה שקיבלתי מבעל האטליז החרדי בשכונה שלנו). קוראת לבני משפחתי  , מדביקים ביחד את הנרות לפמוטים, מתאספים סביב ומברכים. הקטנות שלי מצטרפות בקטעי הברכה שלמדו בע"פ …… בזכות אבותינו אברהם, יצחק ויעקב ובזכות אימותינו שרה, רבקה, רחל ולאה, עוצמים בחוזקה את עינינו, נושאים תפילה אישית ואז מנשקים אחד את השני באיחולי שבת שלום ומבורכת…..כך כל יום שישי. 

ואז צצה לה במפתיע נסיעה לצרפת לבקר את בני המשפחה שמתגוררים שם , ההתארגנות לא לקחה זמן רב, תוך כדי הכנת המזוודות  מגיעה אלי ביתי הקטנה עם עיניים מלאות הבעת חשיבות ולוח המגנט לזמני  הדלקת נרות השבת  בידה – אמא שלא תשכחי את זה !!! חייכתי אליה והסברתי לה שבארצות מעבר לים זמני הדלקת נרות השבת שונה ממה שנהוג בארץ בגלל שהשמש "הולכת לישון" בשעות שונות בכל מיני מקומות בעולם. באמת איך אדע מתי נכון להדליק?? ניגשתי למחשב הרי הבטיחו לי שהאינטרנט נותן מענה לכל לא ?

וכך תוך כדי חיפוש הגעתי אל האתר המצוין, המושקע והנדיב כל כך במידע יהודי רלוונטי:

www.2bjew.co.il   –  האתר לא רק שסיפק לי את המידע שלו הזדקקתי: זמני הדלקת נרות השבת בארץ ובחו"ל, הוא גם פתח בפני צוהר אל כל מה שקשור ליהדות בכלל וכשרות בפרט. למעשה זהו פורטל יהדות המספק מידע רב בנושא כשרות בכל העולם, מסעדות כשרות, בתי כנסת, מקוואות, אולמות אירועים וקייטרינג כשרים. כך שגם בנושאי האוכל הכשר היינו מסודרים .
 המידע באתר על המסעדות והקייטרינג הכשרים , המעדניות והמאפיות הכשרות כל כך מפורט עד לציון אפשרויות הגעה , ואפילו מי מספק ארוחות מוכנות לקחת לכבוד השבת. 

יישר כוח!

נסענו ממש בראש שקט !

הוסף תגובה