מאגר מסעדות כשרות

באמת שאפו  Chapeau   –    להפקה המוצלחת כל כך של פסטיבל שף תאכל כשר, הפסטיבל הקולינארי של מיטב המסעדות הכשרות המבקש להוכיח שאוכל גורמה יכול להיות גם כשר. פסטיבל "שף תאכל כשר" נותן במה למסעדות הכשרות בארץ, שהחליטו להוכיח קבל עם ועדה שאוכל כשר יכול להיות גם יצירתי, טעים ואנין.

אחרי כמעט כל פסטיבל אוכל אפשרי, הגיעו המסעדנים למסקנה, שגם לשומרי כשרות מגיע אוכל מעניין וברמה גבוהה. לא נסתרה מעיניהם העובדה ששומרי כשרות רבים מגיעים כיום לסעוד גם במסעדות גורמה ודורשים את האיכות הקולינארית הגבוהה ביותר. מסעדות כשרות נפתחות, טריפות הופכות לכשרות, וכשרות נהיות גלאט, התנאים הללו כולם הכשירו את הקרקע לפתיחת הפסטיבל הייחודי אשר יכלול מסעדות בכשרות רבנות, מהדרין וגם גלאט.

פסטיבל "שף תאכל כשר" פותח שולחן אצל המסעדות הכשרות המובילות באזור השרון, המרכז והדרום, אבל "עליה וקוץ בה" – משום מה נפקדו המסעדות המצוינות הכשרות  בירושלים ובאילת ויש למכביר האמינו לי , זאת גיליתי תוך כדי שיטוט ברשת האינטרנט על מנת למצוא מסעדה כשרה באילת  שתוכל להעניק תפריט גורמה כשר לכ-30 איש – (יום הולדת).

את המידע בנושא זה ובנושאים שונים ומגוונים בענייני כשרות ויהדות סיפק לי האתר המושקע והרלוונטי :זהו למעשה פורטל יהדות המספק מידע רב בנושא כשרות בכל העולם, מסעדות כשרותבתי כנסת, מקוואות, אולמות אירועים וקייטרינג כשרים, מתכונים כשרים. וכן שימו לב מסעדות כשרות וקייטרינגים כשרים סובב עולם לא רק בארץ .

 אז לציבור שומר הכשרות ולאלה שלא ובכל זאת אוכלים כשר ולכל מי שסקרן בנושאי  כשרות בפרט ויהדות בכלל  הנה שוב כתובת האתר:

גלישה מהנה וטעימה

הוסף תגובה