זמרים לאירועים זמרות לאירועים זמרת ולהקה של שלושה נגנים בהחלט יכולים לספק כל סוג של סחורה

כאשר אנו שומעים את המושג להקה לאירועים מיד מצטיירת לנו במוח להקה גדולה של עשרה נגנים וזמרים ואז אנו אומרים זה גדול עלינו לא מציאותי מבחינה כספית יש לנו סך הכל אירוע של 200 איש או פחות.וכולה…

טוב אז קודם כל הפרוש המילולי של המילה להקה זה כמה אובייקטים המתאגדים יחד. משניים ומעלה.כמה אנשים כמה ציפורים כמה ברווזים וכול…

אוקיי אז המושג להקה כבר מקבל פרופורציות אחרות בעינכם, הלא כך?

ואני דווקא רוצה להציע לכם טרנד של זמרת ושלושה נגנים.

מה דעתכם על זמרת איכותית ושלושה נגנים מקצועיים, קלאסיים לכל סוג של אירוע קטן או גדול?

מה דעתכם על זמרת לבושה בשמלת ערב אלגנטית. ושלושה נגנים מקצועיים מפוזרים על הבמה באופן שרירותי משהו, ולא סטנדרטי לבושים למשל בחליפות שחורות ואלגנטיות כאשר לראשם כובעים שחורים וחיוך קולי על פניהם?.

מה דעתכם על זמרת נאה ששרה מצויין מוכשרת ואותנטית לכל סוגי המוסיקה, משירים ומוסיקה שקטה לדינר דאנסים ועד למוסיקה קצבית לריקודים בכל הסגנונות ובכל השפות?

מג'אז של שנות השלושים ג'אז קל רך ורומנטי וגם מוסיקה רומנטית מדהימה של שנות השישים ,שלושים,מוסיקה סלסה סקסית ולוהטת , מוסיקה אתנית מערבית ומזרחית מעורטלת המגרה את החושים ומטריפה את מקצבי הגוף. 

אכן כן זמרת אחת ושלושה נגנים הם הרכב מוסיקלי אולטימטיבי אשר בהחלט יכולים לספק כל סוג של סחורה . במיוחד כאשר לזמרת ולנגניה יש ניסיון מוסיקלי בשטח האירועים , ניסיון של שנים ואינטיליגנציה מוסיקלית כזאת שהם מסוגלים לנגן ולשיר כל סוג של מוסיקה ובאופן הכי אותנטי שיש.

המושג מוסיקה לאירועים מקבל מושג אחר לגמרי כאשר מבינים מה היא מוסיקה חיה המנוגנת על ידי זמרת אמיתית ונגנים אמיתיים.

המושג מוסיקה לאירועים מקבל מושג אחר לגמרי כאשר מבינים מה היא למעשה אינטרפטציה אישית מוסיקלית לשיר. שאינו דומה לקאוור. אלא הופך להיות שיר אותנטי כאשר אישיותו של הזמר והנגן נותנת את אותותיה וחותמת את רשמיה עליו והופכת אותו למשהו מקורי ואינדבידואלי כאשר באותה עת בהחלט אינה נוגעת באיכויותיו של השיר ושומרת בקנאות נאמנה על זהותו. 

כן אני רוצה להציע לכם טרנד אחר של מוסיקה לאירועים-

להקה של זמרת ושלושה נגנים .זמרת אחת ושלושה נגנים בהחלט יכולים לספק כל סוג של סחורה.

הוסף תגובה