זמרי חתונות זמרת ג אז 'פופ לחתונות וקבלות פנים – כותבת על המושג זמרי חתונות?

 

זמרת ג אז ' פופ לחתונות וקבלות פנים ומוסיקה לאירועים חגיגיים כותבת- על המושג זמרי חתונות זמרי הגיג בארץ 

משום מה, המושג זמר חתונות יש לו מעין קונוטציה שלילית מסוימת בארץ. אמנים ואחרים משתמשים במושגים אחרים כמו הרכבים מוסיקלים לאירועים וזמרים לאירועים ומשום מה אינם משתמשים במושג הזה. אני חושבת שהגיע הזמן להתחיל ולהשתמש במושג בגאווה. זמרים ונגנים של חתונות הם הזמרים המוכשרים ובמקצועיים שיש בעולם ובכלל. הם למעשי בעלי הניסיון עצום בכל סוגי המוסיקה והם למעשה המפותחים יותר בתחום הנגינה והשירה המקצועית. לא כל זמר מפורסם מסוגל להשתלב במוסיקה ולהקות לאירועים. רובם אינם מסוגלים.

פרסום בטלוויזיה של אמנים אינו בהכרח מסמל על אמן מפותח ומנוסה בסוגים שונים של מוסיקה . קיימים המון אמנים מפורסמים, שמאוד מוגבלים לתחום מסוים מאוד של מוסיקה. ומעבר ליצירות שלהם אינם מסוגלים לנגן ולשיר בשטחים וסגנונות אחרים. לכל נגן וזמר מקצועי הוא גם מפורסם וזה אינו אומר כהוא זה על כשרונו נסיונו ואיכותו כאמן.

כל אמריקה מלאה באמנים מהשורות הראשונות זמרים ונגנים מובחרים אשר כולם עובדים בחתונות ואירועים ובתי מלון מכל הסוגים.
נגנים וזמרים בשטח החתונות והאירועים מה שניקרא אמני הגיג. יכולים להתגאות בנסיונם העשיר וצריכים לדעת את ערכם בשוק ולהביא את המודעות הזאת בד בבד לקהל הממוצע השוחר לבידור בחתונות ואירועים מכל הסוגים.

אז זמרי חתונות ונגני חתונות והרכבי חתונות למיניהם הרימו את ראשכם בגאווה ותפתחו את המושג אמני חתונות אמנים לבתי מלון אמנים למועדונים ובכלל. הציעו את כישרונכם היצירתי ואת הבידור המובחר שלכם ואל תשכחו לתמחר את עצמכם בהתאם.

כל אמן הרוצה בקידומו באינטרנט ומבין את כוחו של האינטררנט ככלי פרסום בעולם המודרני, כל אמן השואף להגיע לקהל היעד בכל רחבי הארץ והרוצה שקהל היעד יגע אליו מוזמן ליצור קשר איתי באימייל או טלפונית. 

בברכה סיגלית אדרי

הוסף תגובה