זמרת ג'אז – לאירועים קבלת פנים, בהתאמה לטעם ולכיס

זמרת ג'אז והרכב לאירוע – בהתאמה לטעם ולכיס

זמרת ג'אז – הבחירה – בהרכב הנכון ,אם גם לכם יש בקרוב אירוע משפחתי המתוכנן, בין אם זה חתונה, ברבת מצווה, בריתה או ארוחה חגיגית(דינר פארטי) במסעדה יוקרתית, ומאוד בא לכם להתענג על מוזיקה איכותית חיה, אבל ממש לא בא לכם להזמין הרכב ענק של 10 נגנים, שישאיר אתכם עם חור בארנק, אני ממליצה כאן על קונספט אחר :  הרכב של שניים או שלושה נגנים וזמרת ג'אז לבחירתכם.

הרכב טריו (שלישייה) או קורטט (רביעייה) בהחלט יכול להיות הפתרון המושלם, האיכותי והמתאים בדיוק לכיסכם וטעמכם המוזיקאלי……

זמרת ג'אז – איזו זמרת כדאי לבחור? כדאי לבקש זמרת ג'אז בעלת נסיון רב שנים בהופעות על במה,  ו או בעלת ניסיון בימתי בעבודה עם מוזיקאים ישראלים או בינלאומיים, הרכב  בפורמאט קטן יחסית, של שלישייה או רביעייה הוא בדרך כלל הרכב שמחירו עשוי להתאים לכל כיס, (אם אתם בוחרים הרכב מקומי ולא סלבריטאי  שיתוחמר גם בהתאם) אם אתם אוהבים ג'אז ושירה יפה הקונספט הזה יכול בהחלט להיות הפתרון המועדף עליכם לאירוע, מסיבה או ארוחה בטוב טעם, עם איכות מוזיקאלית שאינה מתפשרת, יחד עם אווירה מחממת ואינטימית.

אם תבחרו בזמרת בעלת הפקה קולית חמימה – ליבכם ולב האורחים שלכם יפתח למשמע הצלילים החמים של הרכב הג'אז המונחה בקולה של זמרת הג'אז, (אם התיאור של הפקה קולית חמימה חדש לכם – אסביר -: זו הפקה קולית שכאשר אתם מקשיבים לה, היא נשמעת אוורירית, קלילה, ובעיקר פותחת את ליבכם , ואתם רוצים לשמוע עוד…. זה בד"כ סימן טוב). אם הנגנים בהרכב הג'אז מספיק רגישים והווליום של הזמרת והרכב הג'אז יהיה נכון, ולא גבוה מדי בזמן  הארועקבלת הפנים או מסיבת הגן שלכם, (אתם תמיד יכולים לבקש להנמיך מעט את הווליום, אם אתם מרגישים שהוא גבוה מדי, זיכרו -זה הארוע שלכם !!) אז גם האורחים שלכם יוכלו להנות משיחה קולחת, באווירה שנוצרת כאשר הכלים החמים בצליליהם מלווים זמרת ג'אז בשירתה.

נסו לבחור בהרכב ג'אז וזמרת בעלי מפיק מנהל  מוזיקאלי – שגם יקשיב לצרכים שלכם, הטעם המוזיקאלי שלכם יכול בהחלט להתוות קו להרכב. לא כל הרכב הוא בעל רפרטואר  מאוד מגוון ואכן יש הרכבים שלא יסכימו לגלות גמישות בקו המוזיקאלי של הערבהאירוע. מפיק או מנהל מוזיקאלי גמיש אולי יסכים גם להתאים לערב המיוחד שלכם, את השיר המיוחד שלכם, את השיר שאהבתם לרקוד סלוא, או קטע הסלסה – אם אתם אוהבים לרקוד סלסה או אולי סמבה או רוקנרול עסיסי- שמזיז לכם את הגוף ועושה לכם שמח בלב.

לסיכום:

נסו לבחור בהרכב מוזיקאים  רגיש ומנוסה בפורמאט של שלישייה או רביעייה, זמרת ג'אז טובה בהרכב יכולה בהחלט לחמם את הצלילים, לתקשר עם הקהל, להנחות את הערב וליצור אווירה אינטימית.(מוזיקאי ג'אז שאינם זמרים ממעטים לדבר בדרך כלל בהופעות מול קהל, ישנם גם יוצאים מן הכלל…נגינתם  יחד עם זאת עשוייה להיות מצויינת)

פורמט כזה לאירוע שלכם – יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם, הן מבחינת ההתאמה המוזיקאלית לטעמכם, הן מבחינת יצירת האווירה הרצויה, וכמובן מבחינה תקציבית.

כולי תקווה שהמאמר היה לכם לעזר בבחירתכם בהרכב או זמרת ג'אז לארוע הקסום המיוחד שלכם.

בברכה אוריה דהישראלי

oryadi@gmail.com

הוסף תגובה