חברות קייטרינג בשנים שעברו

בשנים עברו, היינו רגילים לראות חברות קייטרינג, בעיקר באירועים משפחתיים או במקרים קיצוניים, באירועים של חברות עסקיות מצליחות. אך כיום, עם התפתחות השוק ופתיחתן של חברות קייטרינג רבות, אנו זוכים לראות את מזנוני קייטרינג ומלצרי קייטרינג, בשלל אירועים שונים. 

בניגוד לעבר, כיום חברות קייטרינג, אינם עוד שם נרדף לצלחת של אורז ועוף, או אוכל שעשוי באופן תעשייתי. כיום חברות קייטרינג מתפרסות, הן על תחומי אוכל שונים, והן על סוגי חברות שונים. מחברות גדולות, שפועלות בכמה אירועים בו זמנית, ועד חברות קטנות, לעיתים אף משפחתיות, אשר פועלות באירוע אחד. 

לצד אירועים משפחתיים גדולים, כמו חתונות, ברית מילה או בר מצווה, כיום אפשר לראות קייטרינג גם באירועים משפחתיים קטנים יותר. הדוגמא הבולטת בשנים האחרונות, היא חברות קייטרינג קטנות, שמכינות ארוחות משפחתיות לחגים. כך נחסך מבני המשפחה הצורך בהכנת אוכל, לכל המשפחה המורחבת המוזמנת לחג, וגם נחסך מהם הצורך בשטיפה וניקוי של הכלים, לאחר האירוע.  ישנן משפחות שמזמינות קייטרינג, גם לאירועי יום הולדת או שמחות אחרות, שבעבר, היה נהוג להגיש אוכל ביתי בלבד. 

חברות קייטרינג, גם עושות אירועים חברתיים. לא מדובר רק באירועים של חברות עסקיות לעובדים שלהם, אלא לעיתים מדובר באירועים של חברים, או מפגשי מחזור, וכדומה. לעיתים, יותר פשוט, לעשות אירוע חברותי בבית או בפארק, להזמין חברת קייטרינג שתבשל, במקום לפגוש את כל החברים במסעדה. כך נהנים יותר בסביבה מוכרת יותר, וגם אוכלים אוכל טוב. 

ישנן חברות קייטרינג, שמציעות לא רק מזון אלא גם כלי מטבח. למשל, אתם מחליטים לערוך אירוע לחג, שבו אתם תבשלו, אך אין לכם רצון לנקות את כל הכלים. אז אתם יכולים להזמין מחברת קייטרינג, את כל כלי המטבח, לעשות ארוחה, ולהשאיר את הכלים מלוכלכים בארגז של החברה. בסוף הערב החברה תדאג לאסוף את הכלים ממכם, ולנקות אותם בעצמה.
בסיכומו של דבר, חברות קייטרינג, הן מזמן לא רק עסק של אירועים גדולים או של מזון בלבד. 
כיום אם אתם רוצים לארח, לאכול טוב ולא לעבוד קשה מדי, קייטרינג זה הפתרון בשבילכם. 

הוסף תגובה