חברות קייטרינג- מקצועיות שמשנה אירוע

מי שעורך אירוע, משפחתי, עסקי או חברי, יודע שעל מנת שהאירוע יצליח הוא חייב את אחת מאותן, חברות קייטרינג הטובות ביותר שיש. חברה שמספקת אוכל לאירועים באופן מקצועי, מנוסה, יסודי ובעיקר טעים. כי כל אחד יודע, שאחרי שהאירוע נגמר, הדבר שעליו כולם מדברים, הוא לא רק על החתן והכלה או על התפאורה של האירוע,אלא אם האוכל היה טוב וממהרים לעשות השוואות בין האוכל באירוע זה לאוכל באירוע אחר בו הם נכחו.

הזמנת חברת קייטרינג, שקולה באירוע משפחתי להזמנת תקליטן או צלם, אך בעלי האירוע יודעים, שאין משקלו של אוכל לאירועים כמו צלם או מוזיקה לאירועים. בעוד שמוזיקה יכולה להתחלף ולהשתנות בקלות, ובעוד תמיד נוכל למצוא אופציות חילופיות לצילומים שנעשו באופן רשמי באירוע, על ידי צלם האירוע, הרי אוכל לאירועים, איננו יכול להתחלף, מה שהכינו זה מה שיוגש, ואת זה יצטרכו לאכול האורחים.

הנקודה הראשונה, שיש לבחון כאשר מזמינים חברות קייטרינג, הוא האוכל כמובן. מדובר לא רק בטיב האוכל, הן במגוון שלו. חברת קייטרינג טובה יודעת, שאין היא יכולה להתבסס על תפריט אחד, או על סוג אוכל, אלא על מגוון רב של מאכלים. זאת על מנת לאפשר לקהל לקוחותיה להנאות מכמה שיותר סוגי אוכל באירוע, ועל מנת שאנשים אשר אינם אוהבים סוג מסוים, תהיה להם אפשרות לבחור בסוג אוכל אחר, לארוחה. 

הנקודה השנייה, שיש לבחון, הוא כמות המלצרים. ישנן חברות קייטרינג קטנות, "משפחתיות" אשר אינן מעסיקות הרבה מלצרים, אלו חברות שמתאימות לאירועים קטנים, בעוד שחברות קייטרינג גדולות, מעסיקות מלצרים רבים, אלו כמובן מותאמות לאירועים גדולים. כאשר בוחרים חברת קייטרינג יש לקחת נקודה זו בחשבון. כמו כן, יש לקחת בחשבון, איזה גיבוי קיים אצל חברת הקייטרינג, למקרה שאחד השפים חולה, למקרה שחסר מלצרים או למקרה של חוסר באוכל.

הנקודה השלישית, היא כמובן העלות. בחירת חברות קייטרינג הוא לא פעם, גורם אחד מיני רבים שיש להזמין בעת עריכת אירוע, אך הוא הגורם המשמעותי ביותר. לפיכך, חשוב מצד אחד, לא לחסוך בעלויות ההזמנה של הקייטרינג, על מנת שיהיה מספיק מנות לכולם ושיהיו אלו מנות טובות. מצד שני, חשוב שלא תהיה זו הוצאה מוגזמת אשר תגרום לכם לבזבז את כל תקציב האירוע. יש לזכור, שעלות הקייטרינג, היא פר מנה, אך הזמנת המנות היא תמיד תהיה גדולה יותר מכמות האורחים הצפויה להגיע, על מנת שלא יישארו אורחים ללא אוכל. 

במידה שהאירוע הוא  חברתי-ביתי, אשר הקייטרינג הוא פחות או יותר, ההוצאה היחידה של האירוע, חשוב שנזמין חברות קייטרינג איכותיות וטובות, וכאן ניתן באמת להשקיע יותר מאשר בשאר האירוע, שכן מדובר באלמנט העיקרי שאורחי האירוע יזכרו ממנו. אם ההזמנה תיעשה אצל אחת מאותן חברות קייטרינג, המקצועית והטובות, הם יזכרו את האירוע לטובה. 
 

הוסף תגובה