חגורת בטן לנשים – הפתרון המושלם לאחר הלידה

נשים רבות בישראל כיום משתמשות בטריק אשר היה שמור בעבר רק לידועניות ולדוגמניות לאחר הלידה. כולנו הינו מתפלאים תמיד לראות אותן כמה שבועות לאחר הלידה, כאילו הן לא ילדו כלל וללא סימנים של משקל או מתיחה על העור. תמיד חשבנו שזו היא מתנה משמיים אך זו לא הסיבה. גם הן גילו כי חגורת בטן לנשים, מספקת פתרון מושלם לבעיות שאחרי הלידה ואף יכולה לעזור בהנקה.

איך זה עובד?

לחגורות אלו ישנן שתי תפקידים עיקריים : הראשון הינו חיטוב ומיצוק העור לאחר הלידה. חגורות אלו בעצם מסייעות לגוף לשחזר את המראה אשר היה לו לפני ההיריון ובאמצעות ריפוד ומתיחה קלה, אף מותחות את העור ומסירות את הקמטים והקפלים אשר קיימים בו לאחר לידה. כמו כן, חגורות אלו גם עוזרות למטרת משנה אשר הינה חשובה גם כן והיא תמיכה בגב. במהלך כלל ההיריון הגוף עובר טראומה. האם הטריה סוחבת את ילדה במשך תשעה חודשים, דבר אשר מכביד מאוד על עמוד השדרה ועל היציבה. לאחר הלידה באמצעות שימוש בחגורת הבטן, מעמסה זו מוקטנת במקצת דבר אשר עוזר לגב.

איך זה גם יכול לעזור בהנקה

חגורת בטן לנשים הינן לא רק ממצקות אלא גם תומכות בגב האישה ולכן באמצעות תמיכה זו הן מורידות מעמסה רבה מעמוד השדרה ומאפשרות להניק לאורך זמן גדול יותר וללא כאבי גב רבים כמו ללא שימוש בחגורה זו.

המרצת מחזור הדם והענקת תחושת רעננות

 

החגורות החדשות בשוק מציעות גם מגנטים מתוחכמים ושימוש בחומרים אשר עוזרים להמרצת מחזור הדם ובכך מעניקים תחושת רעננות ואנרגטיות. דבר זה גם הוא עוזר לאחר ההיריון ולאחר הטראומה אשר הייתה כרוכה בדבר. לאחר שימוש אחד בחגורה זו, תתפלאו לגלות כמה חגורת בטן לנשים היא הינה דבר הכרחי אשר לא ידעתם על קיומו במשך שנות חייכם. נשים רבות, אף משתמשות בחגורה זו שנים לאחר ההיריון בשל התמיכה המצוינת בגב ובשל תחושת הרעננות אשר היא הינה מעניקה. נסו זאת עוד היום והיווכחו בהבדל.

הוסף תגובה