חגיגה של קייטרינג בשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן

בין אם מדובר בשבת חתן שנועלת את פסטיבל השמחה של אירועי החתונה או בין אם בשבת חתן של העולה לבר מצווה, משמעות גדולה מלווה את האירוע לא רק מבחינה הלכתית אלא גם מבחינה אישית לזוג הצעיר/לחתן הצעיר ולסובבים אותם. על המשפחה המארחת הכבוד לערוך אירועים משמחים אלו בטוב טעם. ולמה הכוונה?  – כמובן לפנק את האורחים בקייטרינג לשבת חתן (בין אם קייטרינג חלבי כשר או קייטרינג בשרי )שלא ישכחו.

קייטרינג לשבת חתן אצל "ארץ גשן"…

ב"ארץ גשן" מודעים היטב לחשיבות האירוע ומוכנים מראש להשאיר רושם מצוין על כל המשתתפים. על מנת להשאיר את האווירה קלילה, מלאה בקרובים אוהבים שמעוניינים ליהנות אחד מן השני וגם קצת לפנק את עצמם במיטב המנות, אנו נעשה את מה שאנו יודעים הכי טוב – נמלא המקום בעיצוב מרשים, ריח אוכל מגרה חושים ימלא את לבב האורחים, ואת החללים הנותרים צוות מקצועי ואדיב כבר ידאג להשלים. ובקיצור, את העבודה תשאירו לנו, אתם תדאגו רק לאירוח.

 

קייטרינג לשבת חתן – המנות…

אנו, "ארץ גשן" קייטרינג לשבת חתן, נביא עד אליכם את אהבתנו למקצוע. כל מנה היא אחת וייחודית ובה נטועים אהבה, תקווה והרצון לאיחוד לבבות דרך האוכל. מה תזמינו, כנראה שלא משנה כי את המרכיבים הללו תמצאו בכל אחת מהן. אנו משאירים בידיכם כמובן את ההחלטה על התפריט ובהתאם גם כמה מוכנים להשקיע מבחינה כלכלית. אם בבעיה נתקלתם, אנו נמליץ ונייעץ מתוך הניסיון וההבנה שלנו של יחסי הגומלין בין אורחי האירוע, סוג האירוע ואילו מנות יתאימו לכם יותר מכל. כמו כן, צוות "ארץ גשן" ישקיע את מירב המאמצים כדי שיום השבת הזו תיחקק בזיכרון לעד, הן בזכות התפריט אבל בעיקר בזכות השירות שיגרום לכם ליהנות ולהסתובב בין האורחים במקום להתעסק בארגון ופיקוח על האירוע.קייטרינג "ארץ גשן" מטפלת בכל פרטי אירוח, כולל עיצוב שולחנות בעזרת פרחים, מלצרים מיומנים, כיסוי שולחנות ומפיות, ציוד פורצלן ועוד. כל שנותר לחתן לעשות הוא להתאושש מכמות הסוכריות שכוונו אליו אי שם מעזרת הנשים.

הוסף תגובה