תפרגנו לעצמכם בקייטרינג לחתונה

קייטרינג לחתונה

חתונה היא איחוד לבבות, התחלה של משפחה חדשה שכל האפשרויות פרושות לפניה, מרגשת ממש כמו לידה ומשולה לנטיעת זרע שרק ילך, יצמח וישגשג. זהו אחד מן הימים המושלמים או לשם לפחות כולנו שואפים. משפחות שטרם הכירו מתאחדות ובאות לחגוג את האירוע המשמח הזה בהתרגשות רבה. ובאירוע חשוב מסוג זה כמובן שאי אפשר להמעיט מערך הקייטרינג לחתונה.

קייטרינג לחתונה הוא אחד מהנושאים הרציניים ביותר שעומדים על הפרק ויש להתייחס אליו בכובד ראש לקראת היום הגדול. הרי מדובר באירוע של פעם בחיים, לשם כך צריך את הטוב ביותר (ויחד עם זאת שעדיין נוכל לעמוד בעלויות) ואנו ב"ארץ גשן" לא נתפשר על פחות מזה. ההחלטה באיזו חברת קייטרינג לחתונה לבחור והדרך להחלטה אכן מייגעות. אך על מנת להקל על ההכרעה אנו ב"ארץ גשן" מוכנים להירתם לעזרתכם בכל עת ובכל שאלה וסוגיה שתעמוד על הפרק.

 

קייטרינג לחתונה "ארץ גשן" השירות מנצח….

ב"ארץ גשן" אוהבים לחגוג עם הזוג המאושר את היום החשוב ביותר שלהם ולפנק אותם עד כמה שאפשר עם חיוך מלא, אנרגיות טובות וחשוב עוד יותר, שירות שיאפשר לכם ליהנות מן האירוע ולשכוח מההתעסקות בכל השאר. אנו מאמינים כי השילוב המנצח של קייטרינג לחתונה מושג בעזרת אוכל מצוין (כולל קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי כשר ) ושירות מן המעלה הראשונה ועל פי תפיסה זו אנו גם פועלים. נעצב לכבודכם שולחנות, נוסיף סידורי פרחים שידגישו את השמחה והאהבה שבאוויר. צוות מלצרים מיומנים ומקצועיים ידאגו לאירוח מופתי. נארגן עבורכם את כל הדרוש טרם תחילת האירוע ונדאג לכל השאר במהלכו. וכל זאת עוד לפני שדנו בתפריט.

קייטרינג לחתונה – מה נגיש ומה נאכל….?

כמו כל חג יהודי שמכבד את עצמו ואנו אותו גם חתונה צריך לכבד עם תפריט מצוין. ולא רק את האירוע אלא בעיקר את האורחים המכובדים שטרחו והגיעו לשמח. ב"ארץ גשן" נרתמים למשימה זו   ומשמחים לבב אנוש כפי שאנו יודעים הכי טוב: דרך האוכל. על מנת שהקייטרינג לחתונה שלכם ישאיר רושם גם ביום למחרת, על האורחים חשוב לנו שכל המנות יוגשו באופן הכי טרי שיש. מה יכלול התפריט אנו משאירים לבחירתכם וכמובן שצוות "ארץ גשן" ישמח לייעץ לכם בכל נקודה שתזדקקו. והמחירים אתם תוהים? גמישים ונגישים! אנו מתחייבים להגיש לכם את כל הטוב של ארצנו וכפי שאתם כבר יודעים לא חסרנו בדבר בארץ זבת חלב ודבש.

הוסף תגובה