חומצות שומן שהגוף שלנו צריך

רבות דובר על אומגה 3 שהגוף שלנו לא יכול להפיק לבד ,אלא צריך לקבל דרך מקורות חיצוניים בתזונה היומית. אם בעבר טרחו לומר עד כמה חשוב לצרוך דגים שגדלים במים קרים כדי לקבל את חומצות האמינו החשובות הללו, בשנים האחרונות נעשה די ברור כי צריכה גבוהה של דגים הגדלים בים מסכנות אותנו בחומרים שקיימים בהם ועוברים אל הגוף שלנו כמו עופרת וכספית.

מאותו רגע נעשה חיפוש אחר תחליף שלא יהווה סכנה בריאותית לאנשים, ובפרט לנשים, אשר עד כה קיבלו המלצות חמות להגביר את צריכת הדגים כדי שהן והעובר יהיו בריאים וחזקים. התוצאה יצאה בדמות של תוסף אומגה 3 שמעניק את כל הדברים החשובים, ללא הסיכון.

 

אומגה 3 במוצרי מזון מלבד דגים

עבור אלה שלא צורכים בשר מן החי, ישנן דרכים אחרות לתגבר את צריכת אומגה 3 מבלי להרוג יצור חי, וזאת על ידי צריכה קבועה של זרעי פשתן, מרווה מרושתת, זרעי צ'יה, שמן קנולה , שמן סויה ואגוזי מלך שהינם מקור נהדר לאותן חומצות אמינו שחשוב לצרוך בצורה יומית וקבועה על מנת ליהנות מכל היתרונות שלהם לגוף.

 

חשיבות של חומצות אמינו בהריון

לכל אישה אשר הולכת אל רופא מעקב ההיריון תקבל המלצה חמה לגבי צריכה של מולטי ויטמינים, ומלבדם המלצה לצרוך תוסף תזונה אשר מעשיר את כמות האומגה 3 בגוף שלה, ובאופן ישיר את הגוף של העובר שמתפתח בגופה.

מעבר למחסור בתוסף זה שיכול לגרום לפגיעה בצמיחה הבריאה של העובר ולהתפתחות הפרעות קשב וריכוז מן הרגע בו יצא אל אוויר העולם, התוסף מסייע להתפתחות תקינה של הראייה אצל עוברים והתפתחות של המוח.

מלבד זאת מחקרים הראו כי נשים בהריון אשר צרכו את תוסף זה היו חשופות ברמה פחותה לדיכאון שלאחר הלידה.

 

הוסף תגובה