חמישה עובדות שלא ידעתם על הסרת צלקות בלייזר

חמישה עובדות שלא ידעתם על הסרת צלקות בלייזר

הסרת צלקות בלייזר נחשבת לאחד הטיפולים היעילים והמומלצים ביותר בשוק. מדובר על טיפול לא פולשני, שאינו כואב ואינו כרוך בתופעות לוואי. הטיפול בלייזר מבוסס על טכנולוגיות חדשניות ומשוכללות, המספקות את האפשרות לטיפול מדויק, המותאם אישית לעור המטופל ולסוג הצלקת שלו.

  1. כיצד מתבצע טיפול הסרת צלקות בלייזר?
    במהלך הטיפול מותאם לכל מטופל אורך גל המתאים לסוג העור שלו ולעומק הצלקת. קרן הלייזר מסירה את שכבת העור העליונה של הצלקת. הקרן חודרת עד לשכבת הדרמיס, היא מזרזת את ייצור תאי הקולגן והסקרטין. המכשיר מייצר צריבה מבוקרת של חורים מיקרוסקופיים על עור המטופל, עד לשכבת הדרמיס. לאחר הטיפול, העור מתחיל להתקלף והשכבה התחתונה מייצרת תאים חדשים ורעננים יותר. תאי הקולגן מאפשרים לסגור את הפצע שנוצר, ובכך לטשטש את אזור הצלקת ולהטמיע אותו במרקם ובצבע של עור המטופל.
  2. מהם היתרונות של טיפול הסרת צלקות בלייזר?
    הטיפול משפר בצורה משמעותית את מראה הצלקת, הוא מחליק את הרקמה ומייצר מראה עור אחיד יותר. הטיפול מאפשר לשנות את גוון העור באזור הטיפול, ולהעניק לו מראה טבעי יותר, שמשתלב בקלות עם גוון העור הבריא שנמצא באזור. כמו כן, הטיפול מקטין את עומק הצלקת, באמצעות שיפור צפיפות תאי העור במקום הטיפול. במידה והצלקת הכילה פגמים שונים, הטיפול מסייע להחליק אותם ולספק לאזור מראה אסתטי וחלק יותר. בנוסף לכך, הטיפול מונע את תחושת הגרד שחלק מהאנשים מרגישים באזור הצלקת שלהם.
  3. כמה טיפולים יש לעבור על מנת להגיע לתוצאה המושלמת ביותר?
    כמות הטיפולים תלויה מאוד בגודל הצלקת, העומק שלה ובמבנה הכללי שלה. כאשר מדובר על הסרת צלקות בלייזר קלות עד בינוניות, ניתן להסתפק ב- 3 – 4 טיפולים בלבד. לעומת זאת, במידה ומדובר על צלקות חמורות יותר, יהיה צורך ב- 4 – 7 טיפולים לצורך השגת עור חלק ואחיד.
  4. למי יכול להתאים טיפול הסרת צלקות בלייזר?
    הטיפול מתאים לכל מי שסובל מצלקות כתוצאה מניתוח לא מוצלח, כמו למשל ניתוח קיסרי או ניתוח פלסטי. כמו כן, כל מי שסובל מצלקות באזור הפנים או באזורים רגישים אחרים. הטיפול יעיל גם לצלקות שנוצרו כתוצאה מטראומה או תאונה, כוויות או אקנה.
  5. מהם מאפייני הטיפול להסרת צלקות בלייזר?
    מדובר על טיפול חיצוני, לא פולשני, שאינו מצריך ניתוח, הרדמה או זמן החלמה. ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול, ללא שום תופעות לוואי וללא תחושת כאב.
    מרכזי האסתטיקה של אתר דוקטור חן מטפלים בהסרת צלקות בלייזר המתקדם בעולם בפריסה ארצית בסניף הקרוב לביתכם.

הוסף תגובה