טיפול בקסנטלזמה כבר לא סיפור כזה גדול

טיפול בקסנטלזמה כבר לא סיפור כזה גדול

קסנטלזמה הינה תופעה נפוצה שאנשים רבים סובלים ממנה. לרוב התופעה מופיעה אצל אנשים שסובלים מרמה גבוהה של כולסטרול, לכן חשוב לאזן את המצב על מנת למנוע הופעה חוזרת לאחר סיום הטיפול. מדובר על נגעים שומניים שמופיעים באזור העפעפיים בסמיכות לאף. נגעים אלו אינם מסרטנים ואינם מסוכנים לבריאות בשום צורה, אך הם פוגמים במראה האסתטי של עור הפנים, ולכן אנשים רבים בוחרים להיפטר מהם. אם בעבר טיפול בקסנטלזמה נחשב לסיפור מסובך ולא נעים, הרי שהיום בזכות התפתחות הטכנולוגיה, ניתן לטפל בבעיה באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשה ויעילה במיוחד.
טיפול בקסנטלזמה בלייזר – הדרך הפשוטה ביותר להיפטר מהבעיה
כאמור, אנשים רבים סובלים מהנגעים השומניים המופיעים באזור העפעפיים, אך רבים חוששים לטפל בבעיה. שיטות הטיפול הישנות מובילות לא פעם לכאב, תפרים, זריקות וזמן החלמה ארוך, אך שיטת הלייזר נחשבת למהירה, יעילה ונטולת כאבים. לעומת השיטות הישנות שהובילו לא פעם ליצירה של צלקת, שיטת הלייזר אינה מותירה שום סימן ואינה מאופיינת בתופעות לוואי. למעשה כל השיטה מתבססת על תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף. מכשיר הלייזר מכוון בצורה מדויקת לאורך הגל המדויק בהתאם לסוג הנגע ולגודל שלו, דבר שמוביל לדיוק מקסימלי ולמניעת כאבים ותופעות לוואי נוספות. לאחר הצריבה של הנגע באורך הגל המתאים ביותר, נוצר גלד שמתקלף עם הזמן וחושף תאי עור חדשים ורעננים. בצורה כזו, אין שום סיכון להופעת צלקות או סימנים אחרים באזור.
טיפול בקסנטלזמה – כל היתרונות לעומת שיטות הטיפול האחרות
שיטות הטיפול הישנות נחשבות למסורבלות ומיושנות, ביחס לטכנולוגיית הלייזר החדישה. בעוד ששיטות טיפול ישנות דורשות זמן החלמה ארוך וכוללות לא מעט תופעות לוואי לא נעימות ולא אסתטיות במיוחד, טיפול בלייזר אינו כרוך בהרדמה, תפרים, זריקות או כאבים. זמן ההחלמה נע בין שבועיים לחודש, אך רוב המטופלים מגיעים להחלמה מלאה כבר אחרי 10 ימים. הטיפול עצמו נחשב ליעיל ולמהיר ביותר, היות וברוב הפעמים מספיק טיפול בודד או שני טיפולים לכל היותר. הטיפולים עצמם אינם כואבים, המטופל חווה תחושת חום או צריבה חלשה ביותר. לאחר מכן, העור מתחדש בצורה טבעית ואין שום סיכון לצלקת. לעומת זאת, טיפול כירורגי למשל, הדורש הרדמה ותפרים, יוביל ברוב הפעמים לצלקות גדולות ולזמן החלמה ארוך במיוחד. כמו כן, טיפול בחומצה כימית או חנקן, יגרום להופעת סימנים בהירים באזור. טיפול נפוץ נוסף הינו טיפול במחט חשמלית, אך טיפול זה אינו מבוקר מספיק, דבר שעלול לגרום לצריבת יתר וליצירת כאבים או צלקות.
תוכלו לקבל עוד פרטים על הטיפול בקסנטלזמה בלייזר דרך אתר דוקטור חן שמרכז את כל המרכזים המתקדמים בלייזר לטיפול בקסנטלזמה בפריסה ארצית.

הוסף תגובה