טיפול PRP לשיער הפתרון הטבעי לשיער דליל

טיפול PRP לשיער הפתרון הטבעי לשיער דליל

כל מי שסובל משיער דליל או מתהליך של נשירת שיער, יודע עד כמה מהותי הצורך למצוא פתרון שישים קץ לבעיה. כל אחד היה רוצה ליהנות משיער מלא ושופע, אך לא לכל אחד יש את הגנטיקה או את תנאי הסביבה המתאימים לכך. לכן מי שנמצא במצב של התקרחות או נשירת שיער משמעותית, נוטה לרוב לחפש אחר פתרון יעיל לבעיה. חשוב לזכור כי נשירת שיער מובילה לא פעם לתחושות קשות של פגיעה בביטחון העצמי או בערך העצמי, ולכן חשוב לא להזניח את התופעה, אלא לטפל בבעיה מוקדם ככל האפשר. טיפול PRP לשיער נחשב לאחד הטיפולים היעילים והמקצועיים ביותר, אשר מוביל לתוצאות האיכותיות ביותר בתחום.
טיפול PRP לשיער – הפתרון האידיאלי לנשירת שיער
לעומת תרופות שונות לבליעה או ספריי מיוחד לשיער, אשר מובילים לתופעות לוואי קשות, טיפול PRP נחשב ליעיל יותר ונטול לחלוטין מתופעות לוואי. יעילות הטיפול הוכחה בצורה מדעית, הוא מחזק את שורשי השיער, מעודד צמיחת שיער ומונע נשירה. בנוסף הטיפול יעיל בזכות היכולת שלו לחדש צמיחת שיער בזקיקים רדומים. במהלך הטיפול נעשה שימוש בדמו של המטופל, דבר שמונע דחייה או תופעות לוואי שונות. הטיפול מומלץ במיוחד לאחר תהליך של השתלת שיער, בתור טיפול משלים, או לחילופין, במקרים של אזורי צמיחה דלילים או לצורך תיקון זקיקים פגומים. הטיפול מתאים לכל גבר או אישה, שסובלים מנשירת שיער, צמיחה איטית, התקרחות גנטית ומצבים של גרד/קשקשים/יובש או שמנוניות הגורמים לנשירת שיער. הטיפול עוצר את תהליך נשירת השיער, הוא מעודד צמיחה של שיער חדש ומעבה את השיער הקיים.
כיצד מתבצע טיפול PRP לשיער?
הטיפול כולל שימוש בדמו של המטופל, אשר עובר תהליך של עיבוד ולאחר מכן מוזרק ישירות לתוך הקרקפת שלו, באזורים של צמיחה דלילה או התקרחות. פלסמת הדם שלנו עשירה באנזימים שונים, וויטמינים, הורמונים ומלחים מגוונים, אשר מוחדרים לתוך הקרקפת ובכך גורמים לחיזוק ולחידוש צמיחת השיער באזור. מדובר על טיפול טבעי לשיער, נטול תופעות לוואי, המוביל לתוצאות מרהיבות ללא שום צורך בתחזוקה יומיומית. מדובר על טיפול מתקדם ביותר, שאינו כרוך בכאבים והוא נחשב לבטוח לחלוטין. על מנת לראות תוצאה אופטימלית, יש צורך בביצוע של 1 – 3 טיפולים בלבד. בסיום הטיפול השיער נראה צפוף יותר, עבה יותר, חזק יותר וכמובן בעל מראה רך ומבריק. אורך הטיפול נע בין 40 דקות לשעה, ולאחר מכן ניתן לחזור לשגרה, ללא צורך בתקופת החלמה.
אתר דוקטור חן – מרכזיים רפואיים לטיפולי PRP ב: כפר סבא, באר שבע, ירושלים, ראשון לציון, קריית מוצקין

הוסף תגובה