טיפים בבחירת שף פרטי

כמו כל שירות אחר הזמנת שף פרטי לאירוע דורש מספר התייחסויות מצידכם, וכמו שאתם בודקים את הפרטים הקטנים שם נותני שירות אחרים, אחת וכמה עליכן לבדוק פרטים אלו עם בעל שירות כגון שף פרטי, כי אם האוכל או השירות היה לקוי באורחים יוצאו עם טעם רע מהאירוע ותחושת אכזבה, אל תשכחו כי הצבא צועד על קיבתו וכך גם האורחים שלכם, האכול הוא הדבר החשוב ביותר באירוע, כל אירוע בין אם זה מסיבת יום הולדת ובין אם זו חתונה, האוכל לא מוצלח בעיני האורחים האירוע לא היה מוצלח.

אז כיצד נדע לבחור שף פרטי?

הדבר החשוב ביותר הוא הרי האוכל, ואין זה משנה אם מדובר בארוחה חלבית או קייטרינג בשרי לכן הכי חשוב הוא לבדוק את איכות וטיב האוכל של אותו שף שבאתם להתרשם ממנו. האם החומרים טריים? האם הכלים נקיים? האם האוכל עשוי כהלכה? והכי חשוב האם הוא טעים? יכול מאוד להיות כי לאותו שף פרטי ישנו תפריט מאוד מרשים ומעניין אך כאשר טועמים את המנות התיאור שלהן היה מוצל יותר מאשר טעמם במציאות. במידה ויש לכם אפשרות לקבל המלצות מלקוחות קודמים עשו זאת, תמיד טוב לדעת ולשמוע את דעתם של אלו שכבר הזמינו את אותו השף לאירוע שלהם, וייתכן כי יהיו להם תבונות וטיפים שלא חשבתם עליהם.

 

שף פרטי הוא אינו עניין זול והוא ההוצאה העיקרית באירוע, וככל שהשף הוא בעל ניסיון רב יותר ובעל המלצות רבות יותר כך המחיר יהיה יקר יותר, אך עדיף להוסיף עוד מספר שקלים כדי להיות רגועים ולדעת כי בעל המקצוע הוא הטוב ביותר בתחומו או לפחות בין הטובים ולא סתם טבח בתחילת דרכו שעדיין אינו מומחה בתחום.

השף הפרטי לרוב מציג בפניכם תפריט שממנו תבחרו את המנות, אל תתביישו לבקש דברים או לערוך שינויים, זהו האירוע שלכם ואתם אלו המכירים את האורחים בצורה הטובה ביותר, כמובן גם קחו לתשומת ליבכם את המלצות השף לכדי המנות עצמו, ומצאו את עמק השווה.

וודאו גם ללבן את הפרטים הקטנים כגון שעת הגעה, מקום ההגעה, זמני הגשת המנות, וניקיון בסיום האירוע. 

הוסף תגובה