טיפים בנושא- מוסיקה לאירועים מוסיקה לאירועים,מוסיקה לאירועים

היום לכל דבר וחלק בחתונה יש מעצב, מעצב שיער, מעצב איפור, מעצבת פרחים, מעצבת אירועים, מעצבת תפאורה. מעצב מוסיקלי כבר בחרתם?

מרגע שהחתן והכלה החליטו בשעה טובה להינשא ונכנסו אל המרוץ הסוער הזה שניקרא חגיגת העיצובים.לא נשאר להם אלא רק לבחור מי יהיה המעצב לחלק הזה ומי יהיה לחלק הבא.

והחגיגה אמיתית ויצירתית ולא משעמם אפילו לרגע .

חתן וכלה יקרים טעמכם הוא למעשה זה שיקבע את האופי, הסגנון והאווירה של האירוע מבחינה ויזואלית ומכל הבחינות.

ובחירתכם אינה סתם בחירה. בחירתכם למעשה משמשת דוגמא לכל הזוגות העתידים להינשא שיגיעו אל החתונה שלכם כאורחים. בחירתכם במעצבים הנכונים מצביעה על טעמכם האישי המיוחד בכל נושא.

האם חשבתם גם על המעצב המוסיקלי שיבחר עבורכם את המוסיקה המתאימה לכל שלב באירוע שלכם.

אם בחרתם הרי שתפקידו של אותו מעצב להבין את טעמכם האישי ולהתאים לכם את ההרכב המוסיקלי הנכון והמושלם עבורכם. 

מעצב מוסיקלי? נשמע טוב אולי המצאתי מושג חדש, אבל בשפה המקצועית קוראים לו מנהל מוסיקלי או מפיק מוסיקלי. 

ואני רוצה לגלות לכם סוד קטן כל אמן הוא גם מפיק מוסיקלי ומנהל מוסיקלי קטן. וכל אומן זמר או נגן יוכל בהחלט לייעץ לכם על סמך ניסיונו האישי והמקצועי בשטח הגיג והאירועים. וכמו כן גם אתם יכולים להיות מפיקים מוסיקלים בעצמכם.

עליכם רק לסמוך על טעמכם האישי להיות יצירתיים ולהקשיב בקול האמן הנגן או ההרכב המוסיקלי על סמך מומחיותו בתחום. 

מוסיקה היא דבר מאוד חשוב ומוסיקה לאירועים הוא תחום מאוד מיוחד וקובע ואין לזלזל בו,אלא חכם יהיה מי שידרג אותו בין הראשונים. האם אתם נוהגים בהתאם לכך או שאתם דוחקים את המוסיקה לפינה או למקום האחרון.

תנסו לדמיין את האירוע שלכם ללא מוסיקה הצלחתם? אולי הצלחתם לדמיין את האירוע ללא מוטיבים אחרים אבל לעולם לא בלי מוסיקה.
מוסיקה אמנם לא ניתן לראות ממש,אבל ניתן היטב להרגיש. במיוחד אם היא חסרה או חסרת טעם או לא מתאימה.

לפעמים אתה מוזמן לחתונות או אירועים שכל המוטיבים קיימים בהם והכל נפלא, אבל אתה לא מרגיש נפלא ואתה לא בדיוק יכול להסביר את זה. לפעמים המוסיקה כל כך רועשת והטרנס הפך להיות מסמר הערב אתה בתור אורח מנסה ליהנות, ומתרץ לעצמך שזה מה שהולך היום, ואתה גם מצליח לא רע לחייך למזמינים ולומר להם שהערב נפלא.

ואתה חוזר הביתה לשקט הטוב ואתה אומר לעצמך כלה יפה, אוכל טוב, אבל איזה רעש , ואז אתה הולך לישון עם טינטונים באוזניים ומחכה לשינה שתבוא ותגאל אותך מהערב המעייף.

כן גבירותי ורבותי מוסיקה חזקה ורועשת, מאוד מאוד מעייפת. עם כל הכבוד לטרנסים ולמוסיקה מסוג רוק צריך מאוד להיזהר ולמקם אותם במקום המתאים ולתקצב היטב את תזמונם. אולי רצוי להשאיר אותם רק ממש לחמישה שירים האחרונים של הערב ממש לפני שכולם הולכים או שהאורחים כבר התחילו ללכת.
ראו הוזהרתם וקבלתם טיפ חשוב.

בהצלחה בתכנון ובבחירה של המוסיקה לאירוע שלך

אשמח לייעץ בחינם ולהעניק לכם משירותי המוסיקלים

שירים לדוגמא באתר הבית שלי 

בברכה הזמרת סיגלית 

הוסף תגובה