יום הולדת 60

יום הולדת 60 – ליהנות מכל העולמות

 

 

פעם, כשהיינו ילדים, כשהיו אומרים לנו "גיל שישים", היינו מדמיינים אדם זקן, סבא, עם שיער לבן, שהולך בכפיפה עם מקל הליכה. ככל שעברו השנים, ראינו שזה כבר ממש לא ככה- היום, בני השישים סבינו הם מלאי מרץ, בריאים ותאבי חיים, בדיוק כמו בני השלושים והארבעים שסביבנו. מצד שני, בני השישים נהנים מיתרונות שאין בגילאים מוקדמים יותר- אין צורך לטפל ימים ולילות בתינוקות (מקסימום מדי פעם לבקר את הנכדים), אין דאגות כלכליות ושאלות על עתיד הקריירה (בני שישים רבים צברו מעמד וותק מרשימים) ומצד שני, ישנו נסיון חיים עשיר. כל אלו הם סיבות מצוינות לחגוג יום הולדת 60 מיוחד, כמו שצריך להיות.

 

יום הולדת 60 – להזיז את הגוף בכיף

 

אוהבים לרקוד? למה שלא תזמינו כמה רקדניות לחגיגת יום ההולדת שלכם? יש היום רקדניות בטן (וגם רקדנים), שמביאים את הקסם והצלילים המיוחדים של ריקודי הבטן אל תוך יום ההולדת שלכם. אין כמעט אנשים שלא אוהבים לרקוד עם מוזיקה טובה והזמנת רקדניות בטן, עם התלבושות המיוחדות, שמחת החיים והמוזיקה השמחה, תעשה רק טוב לכם ולאורחים שלכם. אם בא לכם ריקודים בניחוח של חו"ל, ישנן גם רקדניות ברזילאיות, שמופיעות באירועים מסוגים שונים. הבגדים הססגוניים והמוזיקה מלאת החיים מברזיל תצליח להעביר את ההרגשת של הקרנבל בריו אל תוך המסיבה שלכם. ניתן להתאים את המופע לאופי האירוע והחוגגים.

 

מיקומים מיוחדים לימי הולדת

 

לעיתים, המיקום יכול להפוך לבדו את הערב למוצלח ביותר. לכן, ממש לא חייבים להסתפק במיקומים הסטנדרטיים של בית או מסעדה. למשך כמה שעות, אפשר לצאת למיקום שעוד לא הייתם בו ולחגוג בגדול. ישנן, למשל, וילות שניתן להשכירן למספר שעות לצורך החגיגה. ניתן גם לצאת את הטבע ולחגוג שם יום הולדת באווירה אחרת. זאת, על ידי לופטים שמיועדים בדיוק כך- הם מעוצבים באופן שמושך את העין ויש בהם מיזוג לקיץ ולחורף. אם חשקה נפשכם במסיבת בריכה, גם את זה אתם יכולים לקבל- יש היום צימרים עם בריכה, שניתן להשכיר לצורך החגיגה. הם יוכלו להכיל כמה עשרות בודדות של אורחים.

 

לא נפסיק לשיר

 

בדרך כלל, את ימי ההולדת חוגגים סביב פעילות שבעל השמחה אוהב לעשות- יש כאלו שאוהבים לטייל, יש כאלו שאוהבים לבשל ויש כאלו שאוהבים לשיר. אם אתם והחברים שלכם אוהבים לשיר, זו הזדמנות טובה להפגין את כישורי השירה שלכם. כאן, יש כמה אפשרויות- אפשרות ראשונה היא להשכיר חדר קריוקי פרטי למשך מספר שעות, במתחמים המיועדים לכך ברחבי הארץ. אפשרות נוספת היא לקיים ערב כזה בבית שלכם- אתם יכולים לארגן אותו בעצמכם, באמצעות השכרת ציוד קריוקי, או פשוט להזמין מפעיל קריוקי אליכם הביתה. כך או אחרת, מה שנשאר לכם לעשות הוא לחשוב מה תרצו לשיר. 

הוסף תגובה