יחסים עם אחרים – איך אפשר להקים ולשפר את מערכות יחסים?

במאמר הזה אני רוצה לגעת בנושא מאוד חשוב להצלחה בכל מה שקשור ליחסים עם אחרים – היכולת להשיג תקשורת חמימה ומלאת הסמכות ושיתוף פעולה עם כל אחד לפי החלטתך בלבד. הידע הזה יכול לעזור לשפר מערכות יחסים, להקים זוגיות פורחת, להתקבל לעבודה שתמיד רצית, לקדם קריירה ולהיות מוקף בחברים טובים.

בעולם המודרני אנחנו מוקפים באנשים:

  • בן או בת זוג בחיי הזוגיות.
  • חברים קרובים וידידים רחוקים יותר.
  • הורים, ילדים והמשפחה המורחבת.
  • עמיתים לעבודה, הכפופים והמנהלים שלנו.
  • שכנים וסתם אנשים העוברים ברחוב.

החיים שלנו מורכבים באינטראקציות אינסופיות עם בני אנוש אלא אם כן אתה גר בהר בהימלאיה ועסוק במדיטציה תמידית. אולם אם התבוננת באנשים, אז בטח שמת לב שישנם אנשים המרגישים מאויימים על יד אחרים, יש אלה שאנשים מרגיזים אותם ללא סוף וגם ברי מזל אחדים שנהנים מכל שיחת חולין.

 

כעת נשאלת השאלה: האם קיימים חוקים מדויקים, פשוטים להבנה וניתנים לשימוש בחיי יום יום, שמבטיחים רוגע וביטחון בכל מה שקשור ליחסי אנוש, מערכות יחסים ותקשורת בין אישית?

בוא שניה, תאר לעצמך שלא משנה את מי אתה פוגש: חבר שהיכרת כל חייך או אדם זר כמו מוכרת בחנות או בחורה חמודה (או בחור – לבנות שקוראות את המאמר הזה) – תחשוב לרגע למה היו הופכים חייך אם היית יודע בוודאות על מה לדבר עם האדם כדי לקבל יחס ריגשי חיובי, הסכמה ורצון לשתף פעולה איתך וכל זה תוך שיחה זורמת ונעימה! אגדה, לא?

אז זהו שזה לגמרי אפשרי ובהישג ידך! כל מה שצריך זה להסכים לקבל עזרה בהשגת הידע הזה יחד עם תרגול מעשי בכל מה שקשור לשימוש בו ואז להחליט להיות בשליטה על חייך מבלי לוותר על השאיפות והחלומות שלך! הרי ההצלחה בחיים תלויה לגמרי ביכולת שלך לתקשר יעיל עם בני אדם, נכון? אז מה – החלטת? מעולה!

הוסף תגובה