כיצד לבחור קייטרינג לאירועים

פעמים רבות אני נתקל בזוגות צעירים המתכננים את חתונתם, בהורים המארגנים מסיבת בר מצווה לילדם ואפילו באנשי עסקים המפיקים כנסים גדולים ותמיד עולה אותה שאלה – איך לבחור קייטרינג לאירועים? זה אולי נשמע לכם פשוט, והרי כל מה שצריך לעשות הוא לחפש באינטרנט חברות קייטרינג – אבל מדובר למעשה במשימה לא פשוטה בכלל.

כיום פועלות בארץ אינספור חברות קייטרינג אשר מציעות תפריטים באיכויות ובמחירים משתנים. כמו כן, חברות קייטרינג רבות בוחרות להתמחות בתחום מסויים כמו קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי, ואחרות מעדיפות להתרכז בפלח אוכלוסיה כמו קייטרינג לחרדים ודתיים או קייטרינג למוסדות חינוך ומפעלים.

כאשר מחפשים קייטרינג לאירועים חשוב לבדוק מספר קריטריונים חשובים:

עלות – כולנו בוחרים קייטרינג בהתאם לעלותו המשוערת של האירוע והתקציב האישי שלנו, וזהו למעשה הקריטריון הפשוט ביותר להשוואה כיוון שהוא אובייקטיבי וניתן למדידה. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם מספר חברות קייטרינג ולבדוק כמה הם גובים עבור כל מנה.

תפריט –  קריטריון חשוב במיוחד הוא התפריט והמאכלים שאנו בוחרים לשלב בו. האם אנו מעדיפים מנות מסורתיות (סטייק, פרגית ודג) או מנות מיוחדות בהגשנ יצירתית ולא קונבנציאלית? עלינו לדעת להתאים בין סוג המנות לאופי האורחים – לחתונה בעלת מוזמנים מבוגרים יחסית כדאי להגיש מנות מסורתיות, בעוד למסיבה עם חברה צעירים כדאי להגיש מנות צבעוניות ויוצאות דופן. אם יש לכם תקציב מוגבל, זכרו כי עדיף לבחור מנה עיקרית בסיסית ואיכותית, מאשר לספק תפריט מגוון באיכות ירודה.

איכות – בשום אופן אסור להתפשר על איכות המזון. חברות קייטרינג רבות בוחרות להוזיל את עלות המנות על חשבון איכות חומרי הגלם – ודבר זה פוגע לאין שיעור באיכות ורמת האירוע. תשאלו כל אורח והוא ישר יגד לכם שהדבר שהכי חשוב מבחינתו בכל אירוע הוא האוכל, ולכן אסור לחסוך בהוצאות כשזה נוגע לבחירת קייטרינג לאירועים.

שירות – צוות קייטרינג טוב הוא מה שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. גם אם התפריט מכיל מנות נפלאות, מלצר אדיש ולא מקצועי יכול לגרוע מאיכות הארוחה, ולהפך – ארוחה בינונית יכולה להתעלות על עצמה בזכות צוות עובדים מסור שיעניק ממרצם ותשומת לבם לכל אורח באירוע.

הוסף תגובה