קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי

מארחים רבים נתקלים בדילמה הבאה בעת תכנון אירוע חגיגי – האם עדיף להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי? כמובן שלכל אחד יש יתרונות משלו ולכן כדאי להתאים בין אופי האירוע וקהל המוזמנים לתפריט. במאמר זה נציג בפניכם את היתרונות של תפריט חלבי מול היתרונות של תפריט בשרי בכדי שתוכלו לבחור את התפריט המתאים ביותר לאירוע שלכם.

קייטרינג לאירועים מספק שירותי הסעדה במגוון רחב של אירועים, דוגמת חתונה, בר מצווה, שבת חתן, ארוחות עסקיות ואף הספקת ארוחות מוכנות למפעלים ומוסדות לימוד. לאיכות התפריט יש תפקיד מרכזי בכל אירוע, ולרוב הוא זה שיקבע האם מדובר בהצלחה או כישלון, כיוון שמרבית האורחים מתרכזים בטיב המנות המוגשות.

אז מה עדיף – קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי? חברות קייטרינג כשר אינן מאפשרות לשלב בין שני התפרטים מטעמי כשרות ועל כן יש לבחור אחד מהם. רצוי להתאים בין אופי האירוע ואופי המוזמנים לתפריט: תפריט קייטרינג חלבי מתאים בדרך כלל לאירועים הנערכים בשעות הבוקר ואחר הצהריים, כיוון שמדובר בארוחה קלילה יחסית, בעוד שלאירועים הנערכים בשעות הצהריים והערב כדאי להתאים תפריט קייטרינג בשרי, כיוון שמדובר במנות עיקריות משביעות ומספקות במיוחד.

כמו כן, אם קהל המוזמנים הינו צעיר ברובו, ייתכן ותפריט קייטרינג חלבי יאפשר מגוון מנות רחב ויצירתי יותר, בעוד מוזמנים מבוגרים מעדיפים לרוב תפריט קייטרינג בשרי קלאסי, המשלב מנת עוף ומנת בקר. דוגמאות למנות עיקריות בתפריט קייטרינג בשרי: אנטריקוט בפריסה או סטייקים, צלי בקר (רוסטביף), פרגיות, אוסובוקו, סינטה ועוד. דוגמאות למנות עיקריות בתפריט קייטרינג חלבי: פסטות, פשטידות, קישים ודגים.

בין אם תבחרו בתפריט קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי, זכרו תמיד לערוך השוואה מקיפה בין מספר חברות קייטרינג. בדקו לא רק את איכות ומגוון המנות, אלא גם את המחיר, שירות צוות המלצרים ומידת המקצועיות והניסיון של ההנהלה.

הוסף תגובה