לבחור ביטוח מתאים לרכב

לבחור ביטוח מתאים לרכב

האם בחרתם ביטוח מתאים לרכב? רצוי להזכר לשאול זאת רגע לפני שבאמת משלמים על הפוליסה. עם זאת, במידה ומעוניינים להחליף את חברת הביטוח גם לאחר מסירת פרטי חיוב ולפני החיוב עצמו, ניתן לבטל זאת מבלי לקבל קנס (רצוי לקבל הודאה בכתב על הנושא). כך או כך, רצוי לסיים את עניין בחירת הביטוח לרכב בטווח זמן קצר כדי שלא ללכת לאיבוד בין ההצעות. אילו הייתם מוסיפים עוד כמה מעות, הייתם זוכים לבחירת הביטוח על ידי סוכן ביטוח הרכב שלכם, אולם כשאתם קופצים לים הפוליסות בביטוח לבד, רצוי שתצטיידו בגלגל ההצל(ח)ה.

צריכים ביטוח רכב לאלתר?
אפשר לעשות גם ביטוח רכב בדקה התשעים, והוא יכנס לתוקף כבר בתום השיחה מול חברת הביטוח. מצד שני, אין לבחור בחופזה את הפוליסה – חשוב לברר מול חברת ביטוח אחת נוספת או שתיים ולערוך השוואת מחירים, ולו רק בשביל המיקוח שבעניין. המחיר יכול להשתנות כל עוד נתן להציג את התנאים (לרשום ולהשוות) מול חברת הביטוח השניה. 

כל ביטוחי הרכב הדרושים לכם
חבילת ביטוח רכב נחלקת לשלושה: ביטוח חובה, צד ג' ומקיף. על ביטוח חובה אי אפשר לוותר משום שהחוק דורש זאת מכל נהג ונהגת. ביטוחי הרכוש מקיף וצד ג' אלו ביטוחים לא פחות חשובים ושמישים, משום שכאן מדובר בנזקים נפוצים יותר. 

נזקים נפוצים? לרכוש את הביטוח הדרוש
אתם מתגוררים או עובדים בסביבה שבה נוטים לפרוץ רכבים? יש לכם עבר עשיר בתביעת ביטוח? נכון, דווקא אז מייקרים לכם את הביטוח לרכב אולם אתם תיווכחו לדעת שתוכלו לחסוך בתאונה המועדת הבאה אלפי שקלים ואולי אפילו הרבה יותר. תוכלו לקבל החזרים אודות הנזקים הללו ואפילו כיסוי שכר טרחתו של עורך הדין מטעמכם בעד הכיסוי המתאים

הוסף תגובה