להפיק אירוע זה לא משחק צעצוע

אפתח במאמר זה באירוע, לאחריו אמשיך בתכנון, אופי וביצועו ואסיים במתנות הרגש.

אירועים כיום הם דבר חולף בחיי היום יום, להם אנו רגילים באורח חיינו. אותם אירועים הן לאו דווקא, כגון; בר מצווה, חתונות וימי הולדת. האירועים גם מתאפינים בפרידה מחבר לעבודה, גיוס של ילדנו לצבא, כלה בקבלת תואר ראשון וכן הלאה. אותם אירועים לא מרפים מאיתנו, שכן, הם הינם חשובים לנו באותה מידה בה היינו חפצים להיות במעמד נחשק זה ולקבל את כל החום והאהבה מיקרינו. כיום, לכל אירוע יש משמעות סימבולית עבורינו. אך השאלות הן רבות ביותר, האם אכן האדם היה רוצה לחגוג לעצמו את האירוע? האם היה רוצה הוא לעשות משהו אינטימי ולא גרנדיוזי? ויותר מכך, האם בכלל היה רוצה הוא להשתתף באירוע כלשהו? ישנם מגדרים מאוד ספציפים בין בני האדם, בהם יש פנים רבות. למשל חתונה, יש כאלה אשר ירצו לעשות חתונה אזרחית, רפורמית או דתית. יש כאלה שיסגרו את אלעל ויעשו זאת במטוס שלהם, תוך כדי שהדיילים רוקדים ומפזזים בזמן שהקברניט עושה שמיניות באוויר ואחרים, כמו רובנו, נעשה זאת באופי המקובל, משפחה, חברים ואנשים שחייבים לנו כסף. כל אדם הוא צלם אלוהים. זהו אומנם ביטוי ומושג תאולוגי, שמשמעותו שהאדם נבדל מכל היצורים החיים באשר הוא, אך לעיניננו אנו הוא מאוד רב משמעי. כל אחד, ירצה לעשות אירוע זה או אחר, כראות עיניו. וכיסו כמובן. אירועים רבים ומגוונים אנו רואים כמידי יום, אך את אלו שאנו לא רוצים לשכוח, או יותר מזה, איננו יכולים לשכוח, אלו אותם אנו נוצריך בליבנו לעולמי עד. יום ירושלים, מצעד הגאווה, יום הזכרון ויום הפסקת העישון, הם רק חלק מיניי רבות, בהם אנו נתקלים במשך השנה. אנו רוצים ליצור חיץ בין אירוע משעמם לבין האירוע, איך עושים זאת? בהמשך המאמר.

כיום, אנו עדים למתנות רבות ומגוונות. מתנה היא הענקה של כסף, טובין וכדומה, ללא קבלת פיצוי בתמורה לכך (כפי שמתבצע במסחר). הכוונה במסירת מתנה היא להעניקה בחינם, אם כי עשויה להיות ציפייה חברתית להדדיות, או לקבלת תמורה במונחי יוקרה או כוח בחברות רבות, החלפת מתנות הדדית עשויה לתרום ללכידות חברתית. הנסיבות להענקת המתנה הן בנסיבות רבות. לצורך הזדהות, ידידות וכמובן לשם האהבה. לכל אירוע יש את המתנות המיוחסות לו. אפשר לתאר זאת בצורת פירמידה. אם זה בברית או בריתה, כלה ביום הולדת, ממשיך לבר או בת מצווה, מתקדם לעבר החתונה וממשיך הלאה. אותן דרגות מסוימות מתקיימות תוך כדי טיב היחסים בין נותן לבין מעניק המתנה, מצבו הפיננסי וכן סוג האירוע המיועד. אומנם רובכם יודעים זאת, אך יותר לציין כי מתנות כגון צדקה היא מתנה המביעה חמלה או רחמים, אשר מתחרשות בעיקר בתרבות המערבית כיום, ואציין זאת עוד, כי צדקות אלו מתרחשות במיוחד בחברה הישראלית של המאה ה-21.

לסיום, המתנות הן מגוונות ומשתנות בהתאם לסוג וטיב האירוע. אך אנסה למשוך את תשומת ליבכם, למתנות אשר לא יקרות ערך, כמו שעון או טיול. מתנות בעלות ערך סנטימנטלי רב אשר פונה אל הרגש בלבד. לכן, אמליץ לכם על התרחיש הבא. דמיינו שאהוב ליבכם חוגג יום הולדת בקרוב. אמחיש זאת בעזרת המאכל האיטלקי האוהב, פיצה. כולנו אוהבים אותה, עם תוספות של בצל, פטירות ואתם יודעים מה? נתפרע באנשובי גם. הדימוי של תרחיש זה הוא פשוט. אתם אוכלים את הפיצה, מתענגים עליה ובסוף מה נשאר? בטן מלאה וקרטון ריק. זהו בדיוק האלמנט בו רציתי להשתמש בקוסנפט המתנה. הפיצה התאכלה לה בביטנינו וכעת היא נעלמה, המתנה של טיול, מסעדה או קוסם גם הוא יעלם, והזכרון יחד איתו יחבור הוא אחריו. המתנה שאני מציע היא פשוטה, נחמדה וכמובן, מרגשת עד לכדי דמעות של ממש. שיר ווידאו קליפ בהזמנה. תחשבו שכותבים ומלחינים לכם שיר, על פי האינפורמציה שאנו מקבלים מכם על אותו יקיר לבכם,, מחברים זאת לשיר, אתם מקבלים אותו, מתכוננים והופ! לאולפן ההקלטות. שם מחכה לכם טכנאי סאונד, צלם ומפיק מוסיקלי. כל אותם אנשים קיימים משתי סיבות, הראשונה כדי לעשות וידאו קליפ על הצד הכי מקצועי שיש, ושנית בשביל מקבל המתנה. המתנה הכי מרגשת שקיימת הינה שיר בהזמנה. לכידות משפחתית וחברתית מובטחת, התוצר ישמח, ירגש ויהיה ייחודי מעין כמוהו. אתם יותר ממוזמנים להכנס למצעד השירים והקליפים שלנו ופשוט להזמין. אז מה אמרנו לשים על הפיצה?

הוסף תגובה