שיר במתנה מהבת מצווה ועד לחתונה

כאשר נוספו ללקסיקון המילים "שיר במתנה" שמחתי, אומנם הם אינם מופיעים בשום מילון שבדקתי לאחרונה, אך במילון GOLDOSNGS הם מופיעות ובגדול.

לי, אישית, בתור מנכ"ל חברת GOLDSONGS, משמח, מרגש ומפתיע אותי כל פעם מחדש כאשר צמד המילים מופיעות על גבי הדיסק שנעשה לאותו חוגג.

שיר במתנה נברא על ידי במטרה אחת ופשוטה- לשמח כמה שיותר אנשים במחיר ששובר את השוק. אני לא מאמין בכך שישלמו עבור מזכרת לתמיד כל כך המון,משום שזה יהפך למסחר, מה שאני מתנגד לו מאוד. היכולת של הזמרים שלנו ביחד עם שילוב האולפן הטוב ביותר בארץ שקיים כיום, הופכים את המתנה לנגישה לכל אחד ואחת.

 

ישנם כמה וכמה רכיבים העושים את החויה למושלמת- האולפן, לדעתי האישית, הינו המרכיב המרכזי. יש כמה וכמה אולפנים ביתיים, או אנשי סאונד חובבנים שפשוט יחריבו את השיר הנעשה וצר לי על כך. הרכיב האנושי, החל מקבלת הטלפון בשימחה ולא ב"הלו מה?" אנשינו בעלי סבר פנים (וגם אוזניים) נחמדות. הם ידריכו ויענו לכם על כל שאלותיכם, מהקטן לגדול, מהיכן אתה, כי זה חשוב משום שאנו נמצאים באיזור המרכז ויש אנשים שלא יכולים להגיע, אך אנו שולחים זאת בדואר ישיר ללא שום תשלום נוסף וכלה בסגירת השיר או הווידאו קליפ.

הכל נעשה לא כאנשי מכירות אלא כבעלי מקצוע של נשימת המוסיקה והפקתה.

אכתוב כמה חרוזים קצרצרים בכמה שיתארו את אופי פעילות GOLSONGS

השיר אמור להיות

מה שכל אחת יכול לעשות

שיר במתנה

מבר מצווה ועד לחתונה

יהפוך כל רעיון שימחה

בצחוק המהול בבדיחה

הזמרים שלנו

או שאתם תשירו איתנו

יהוו את המרכיב המוצלח של כולנו

אולפני ההקלטות

יכולים גם להוות

לווידאו קליפ מרגש

פשוט משהו שכל אחת רוצה לעצמו לבקש

אבל שקט, הכל כמעט בסוד

בשיר בהפתעה הוא לא יודע ולא יוכל בזה לעמוד

יש המון מתנות רבות

טיסה בשמי הארץ, שוקולד ועוד כל מיני רעיונות

אך נסו אותנו והסירו מליבכם את כל הדאגות.

נפגש בשמחות….

GOLDSONGS

הוסף תגובה