להרזות בדרך הנכונה

 

החלטתם כי פשוט נמאס לכם לנסות ולהידחק אל בגדים שכבר קטנו עליכם בכמה מידות, וכל בגד חדש אתם מודדים מרגיש כמו וילון ענקי ללא טעם וללא צורה, לא כמו כל הבגדים שמחכים לכם בארון הבגדים בסבלנות רבה עד שתחליטו לפצוח בדיאטה ולחזור אל המשקל הקודם שלכם, זה שהיה נוח לזוז איתו.

אם העפתם מהבית אל כל המוצרים שפשוט חבל שיהיו בבית מפני שהם תמיד יחזירו אתכם אל הדרך בה אתם לא רק לא יורדים במשקל, אלא אף עולים יותר, כדאי שתדעו שאתם לגמרי בדרך הנכונה לירידה במשקל מפני שהצעד הראשון הינו הכנסה של תזונה נכונה בתור דרך חיים, פשוט להיות בריאים.

 

כמה תיקונים קטנים בדיאטה, ואתם בדרך הנכונה להשיל קילוגרמים מיותרים

  • הרבה אנשים מעלים את השאלה הנצחית כמעט, ששואלת איך לרדת במשקל בצורה מהירה שגם תהיה בריאה, מכיוון שכולנו אנשים פעילים שצריכים לספק עבודה בכל יום ולטפל בכל יתר הסידורים הדחופים בשעות הנותרות של היום.
  • במקום לשאול כל הזמן איך לרדת במשקל ולהכניס יותר מידי רעיונות של דיאטות רצחניות שלא מאפשרות לתפקד בצורה ראויה במהלך יום שלם, חשוב כי תתמקדו בדרך ספציפית אחת ותתמידו בה לאורך זמן, התוצאות לא יאחרו להגיע.
  • הקפידו לצרוך מזון טבעי אבל לא להפריז בצריכה זאת, מכיוון שכל הפרזה יכולה לגרום לעליה במשקל, או לכל הפחות לא לתרום לירידה המיוחלת במשקל.
  • לרוב יאמרו לכם כי הרזייה מהירה ויעילה תתבצע לאחר אכילה של ארוחה כל שלוש שעות. אתם לא חייבים לשבת עם סטופר על היד עד הארוחה הבאה, במידה והבטן מתחילה לתת איתותים של רעב, הכינו לכם ארוחה משביעה. הקפידו להקשיב לתחושת השובע ואל תאכלו מעבר לנדרש.
 

הוסף תגובה