לימודי פוטושופ – להצטרף אל עולם המחר..

לימודי פוטושופ – להצטרף אל עולם המחר…
לימודי פוטושופ מהווים בבואה להתפתחויות של ימינו, עם התפתחותו של עולם הצילום והמעבר מצילום על פילם לצילום דיגיטאלי, עלתה חשיבותן של התוכנות לעיבוד תמונה. פוטושופ הייתה מתחילתה התוכנה הפופולארית ביותר בתחום עיבוד התמונה כבר בתחילת דרכה והיא נשארה הנפוצה ביותר גם כיום, כמעט עשרים שנה אחרי שיצאה לאור. השימוש הנרחב בתוכנת פוטושופ בקרב צלמים, משרדי פרסום וגרפיקאים, הפכו לימודי פוטושופ למקצוע מבוקש ביותר בקרב סטודנטים לעיצוב, צלמים, בוני אתרים אינטרנט ותחומים נוספים בעולם הגראפיקה והצילום. לימודי פוטושופ הם למעשה הכרח בתחומים האלו מכיוון שבכל משרד פרסום, הוצאה לאור או סטודיו לעיצוב גראפי שמכבד את עצמו, עובדים עם התוכנה והכרת הפוטושופ הוא במקרים רבים תנאי מקדים לקבלה לעבודה.

מה לומדים בעת לימודי פוטושופ ?
במסגרת לימודי פוטושופ לומדים תיאוריה וכן פרקטיקה מעשית הכוללת עבודה על התוכנה. החלק התיאורטי של לימודי פוטושופ מתרכז בהיסטוריה של התוכנה לעיבוד תמונה ומנתח את התיאוריות והחזון של הוגי התוכנה. בחלק המעשי והחשוב של לימודי פוטושופ לומדים את רזי התוכנה ומיישמים את הסוגיות שנלמדו בחלק התיאורטי. האפשרויות בעבודה עם פוטושופ הן כמעט בלתי מוגבלות וניתן למעשה, לעשות בעזרתה הכל; מתיקונים פשוטים לתמונה ועד אפקטים ויצירת תמונה חדשה לגמרי המבוססת על המקור. במהלך הלימודים יוצרים עבודות שונות אשר ישמשו בהמשך להרכבת תיק העבודות הראשוני של התלמיד.

לימודי פוטושופ – למי זה מתאים ?
לימודי פוטושופ מעניינים כיום לא רק סטודנטים לעיצוב, למעשה כל מי שמתעסק בתחום הצילום או במקצועות העיצוב הויזואליים נעזר בכלים שתוכנת הפוטושופ מציעה. לכן אפשר למצוא צלמים ותיקים שעושים הסבה לעבודה עם פוטושופ. צלמים רבים משתמשים בפוטושופ לצורך ליטוש וריטוש התמונה, עיבוד התמונה לפני פרסומה באמצעי התקשורת הוירטואלית או המודפסת. התוכנה מאפשרת לבצע שינויים שונים כגון הבהרה או האפלה של תמונות, העלמת קמטים ופגמי עור, הצרת היקפים, חידוד התמונה ותיקוני צבע שונים. לימודי פוטושופ מעניינים גם צלמים חובבים שרוצים לערוך תיקונים בתמונותיהם ולהוציא תוצאה משביעת רצון מצילומיהם. פוטושופ מתאים למי שרוצה להיכנס לתחום הגראפיקה, הפרסום והאינטרנט, הן במשרדי פרסום והן כעצמאי, שכן בעזרת פוטושופ ניתן לעצב אתרי אינטרנט, באנרים ועוד….

היכן לומדים פוטושופ ?
לימודי פוטושופ מתקיימים במסגרות שונות וניתן ללמוד אותם בקורסים שלמים או מקוצרים. מי שחפץ להתמקצע בודאי יעדיף לימודי פוטושופ מקיפים בקורס האורך כארבעה חודשים. לצד זה, ישנו קורס לימודי פוטושופ מקוצר, אך הוא דורש הרבה ישיבה ולימוד עצמי בבית. ישנם קורסים באינטרנט המלמדים את העבודה עם התוכנה, אך הם מתאימים רק למי שמסוגל להסתדר עם לימודים דרך הרשת. עם סיום לימודי פוטושופ, מקבלים תעודה מקצועית, איתה אפשר ללכת ולמצוא עבודה. תעודת סיום קורס לימודי פוטושופ תסייע לבוגרים במציאת עבודה אך רמת הביצועים האישית וההתמצאות בתוכנה, שתבוא לביטוי בתיק העבודות, היא על-פי רוב, זו שתסייע לכם יותר מכל בראיונות עבודה.

לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

הוסף תגובה