לשחות עם הזרם

כאשר הבטן כואבת אתה רואה רק את הבטן כאילו זה חלק נפרד ממך אתה זוכר רק אותה, אתה שוכח את כל שאר חלקי הגוף, כאילו לא היו. כאשר הנעל לוחצת אתה מרגיש את הכאב ברגל, ואם החגורה מתאימה לך ולמכנסיים אז אתה לא תרגיש אותה ולא תזכור אותה. 
האם אתה כמו אחרים ? או שונה, מתלבש שונה , מדבר אחרת ומתנגד לדעת הרוב ?האם אתה מסוגל לזרום עם הכלל או שתמיד תעדיף לשחות נגד הזרם? ברגע שאחד שונה מהכלל אז הוא מפריד את עצמו, אנשים יזכרו אותו, יזכרו אותו כשונה כמפריע לתנועת הכלל, אם אתה זורם עם האחרים אז לא יזכרו אותך ולא ירגישו אותך אבל אתה תהיה חלק מהכלל, אתה תהיה חלק מהזרם, לא כמו גוש עץ שצף על פני המים, אלא אתה תהיה המים עצמם.
תאר לעצמך שכל טיפת מים בנהר יש לה דעה משלה בקשר לכל עניין, יש לה את המחשבות שלה ויש לה את הדרך שלה, הטיפה הזו רוצה לנוע שמאלה והטיפה הזו רוצה לנוע ימינה וכל טיפה רוצה משהו אחר, אז לא ייווצר זרם, הטיפות לא יתאספו ביחד ולא יהיה נהר, לאן יגיעו הטיפות? ברגע שכולם יתאספו ביחד וילכו במסלול אחד אז הם יחרטו את המסלול שלהם אפילו בסלע, אם יהיה להם מכשולים בדרך הם יסירו אותם ואם קיים מחסום אז בם ביחד יוכלו לעקוף אותו, לשנות כוון ולעקוף ולהמשיך את הדרך, ואפילו אם קיים מחסום חלקי, זה יכול לגרום לפיצול הזרם, חלק ילך בכיוון זה וחלק לכוון האחר, אם חלק אחד( או שניהם) לא תהיה לו כמות מספיקה, אז לא ייווצר זרם והדרך תהיה קצרה, אבל אם הזרם ממשיך אחרי הפיצול, אז המים ימשיכו לזרום, והנהר ימשיך את דרכו לים. אם הטיפות לא יתאספו ביחד לא יוכלו ליצור זרם ולא יגיעו לשום מקום, אבל ביחד יוכלו ליצור את הזרם ולהגיע ליעד שלהם, יוכלו לסגור מעגל.

הוסף תגובה